Inlägg från: Sommarsol24 |Visa alla inlägg
  • Sommarsol24

Vi som planerar barn 2025

Hej alla i planering av barn 2025! Tack till den som skapade tråden Skrattande Spännande att läsa kring alla resor. Beklagar till de som fått missfall och ger extra kram till er och till de som kämpar med att bli gravida. Skickar all baby dust som bara går!!!

Jag och min sambo har bestämt oss för att satsa på bebis 2025 och det blir i sådana fall vårt första barn. Jag tror att jag hade ÄL i början av v.23 men har inte tagit några ÄL-test utan gick på fysiska symtom. Idag vaknade jag av illamående, fick i mig knäckemacka och frukt så känns helt ok nu. Det strålar också i brösten. Häromdagen molade det i magen. Jag tog ett testa tidigt test igår kväll men det var definitivt negativt. Tror jag testade alldeles för tidigt och mitt ur*n var väldigt ljust. Behöver nog ha tålamod och vänta lite. Men tänker också, kanske skengravid? För jag och min sambo har inte ?legat i? fibrilt om man säger så, så om det har blivit en graviditet så är det tur utan dess like. 

All lycka till oss i denna tråden. Hoppas 2025 blir vårt år! 

• Sommarsol24
    IamGabs skrev 2024-06-18 21:38:51 följande:

Jag var idag på mitt fjärde ultraljud och äntligen ett tydligt svar! Tyvärr inte det vi önskat. Fostret slutade utvecklas någon gång i vecka 8. Idag är jag beräknat 10+4. Givetvis tråkigt men just nu är jag mest lättad över ett besked. De senaste två veckorna har varit så jäkla tuffa då allt varit så osäkert och oklart. Dessförinnan har jag varit sjukskriven pga illamående så nu känner jag mig sjukt nog fri. Räknar dock med en dipp längre fram då graviditeten var både önskad och planerad men just nu blickar jag framåt. Kanske blir det en 2025-bebis, kanske inte. 

Beklagar och skickar styrkekram ❤️
Svar på tråden Vi som planerar barn 2025