-
Minns i trådens början att pakter ogilladesJhannis skrev 2024-02-20 22:30:51 följande:Tycker att Per tänker helt rätt att han ska ge ingen.....Inget fel i detta. Ja alla paktar på sitt sätt bara att en del paktar med fult språk andra är mer tydliga.
-
Visa var jag har skrivit att jag gillar det, varför läser du inte det jag skriver. Var har jag skrivit att jag håller på Jennifers pakt eller att jag gillar dom. Varför hittar du på lögner, tycker du att det är okej.Jhannis skrev 2024-02-20 22:37:49 följande:Som jag skrev här tidigare så sa jag Alla är spelare för sin egen del 500 tusen är stora pengar, men ja Pers pakt är snällare i hur dom pratar.....Säg mig gillar du Jennifers skrikande om att Ät mitt bajs osv, Gillar du Tims och Freddes latande?
Gillar du Maxines dubbel spel och skritande om hennes styrka? Gillar du Cornelias sätt och säga åt Anna att det är ett falskspel som körs.....Nä jag vet inte varför du har ändrat dig och börjar hålla med Jennifers pakt. Eller hur du tänker....Helt klart ser vi olika på allt som händer och det är helt rätt, men jag kommer att hålla med Pers pakt ända tills vinnaren är utsedd.
Jag ifrågasätter alla inte bara Jennifer, måste man bara sitta och hålla med och klappa varandra på ryggen
Det är inte svart eller vitt, ingen är ofelbar i Farmen Har inte skrivit något om vem du eller någon annan ska hålla på
Många punkter blev det ditt inlägg
För att vara tydlig, håller inte på någon -
Läs i trådenJhannis skrev 2024-02-20 22:42:26 följande:Förklara fulspelet som kört från Pers pakt.....
-
Om kritiserar Per eller någon i det gänget blir man då per automatik ett fan av Jennifer eller att jag har ändrat åsikt om henne. Har jag skrivit någonstans att jag gör det.Jhannis skrev 2024-02-20 22:46:48 följande:Samma fråga ställer jag.
Allt är nyanserat, det är inte antingen eller -
Per sa man/jag kan inte lita på någon då gäller det alla och inte bara vissa utvalda. Hade varit skillnad om det sades att man kan inte lita på vissaJhannis skrev 2024-02-20 22:50:11 följande:Har aldrig hört Per säga nåt om Ronja eller det andra att han inte skulle lita på dem....Att Maxine sa detta tror jag är för att Maxine vill få Pers pakt att separeras ......Jag hade önskat höra det med egna öron att Per sagt detta.
-
Menar du att jag gillar Jennifer och hennes pakt, var har jag uttryckt något sådantJhannis skrev 2024-02-20 23:12:30 följande:
Måste bara få säga att i början av Farmen var vi alla överens om deltagarna här på FL, men eftersom tiden går så börjar det spreta om vad vi tycker om deltagarna.
Jag för min del kommer aldrig att gilla det Jennifer, Tim, Fredde, och några andra som valde att gå ut själva gjort, sagt i både svordomar, bajsksnack, och elakt beteende.
Kommer heller inte gilla Maxine som jag först sa när hon var på Torpet att hon bättrat sig, men hon kör fulspel. Kommer heller inte att gilla Cornelia från Torpet gänget då hon visar sig innerst inne vara elak.
Per tycker jag jobbar hårt trots sin ålder. Duktig i tinget....Vunnit alla tävlingar där.
Magnus är en skojare och man vet inte var man har honom, men jag tror att han tror att om han är snäll med alla så håller han sig kvar länge.
Dessie vet jag varken ut eller in med....(jag vill ha mellis)....
Cornelia kan visa sina sidor både när hon pratar och gör saker.
Ronja är en fin tjej som gör allt som ska göras.
Lite av min tanke på deltagarna i årets Farmen, men saknar att man inte visar MER på vad som görs på farmen istället för tjafs och onödigt bråk Nä produktionen vill bara ha intriger och bråk för att sälja programmet.
Produktionen kunde i stället ta ett gäng människor ut i vildmarken och gräla med varann än på Farmen där det måste skötas djur, grödor och gården.
Jag tycker synd om djuren och om det personer som äger gården att ha deltagare som (nästan skiter i allt).
Som sagt, det är inte antingen eller
Håller inte på någon.
Är det meningen att alla ska vara överens om allt, att ingen får tycka annorlunda. Då blir det ingen diskussion -
Per sa jag/man kan inte lita på någon.molly50 skrev 2024-02-20 23:43:19 följande:Jag måste ha missat det,för jag har inte heller hört det. Mer än när Maxine sa det.
-
Dags igen😀
-
Katten😍
-
Levin har rätt i det han säger