Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Farmen 2024

Jhannis skrev 2024-02-19 22:04:33 följande:
    Där hängde jag inte med vad du menar att Per sänker sig!!!???
    Han pratar om tillbaka kaka o.s.v. Att ge igen på samma nivå som de andra

Att pakta m.m.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-02-19 22:10:17 följande:
    Ja Jennifer och alla andra i den elaka pakten fick ett långt ansikte....Oj vad dem kommer och snacka skit  om Dessa, Per, Cornelia, Ronja och Magnus.

Bara och hoppas på att Levin lär känna deras elakheter och börjar plocka ut en av dem i tinget....Kan inte bestämma mig vem jag vill ha ut som 1:a för jag vill ha ut alla....Jennifer, Maxine och Torpet Cornelia vill jag ha ut på en gång.....Sen Tim och Fredde.
    Menar du att Per och hans pakt plus några till är oskyldiga, snälla och gulliga utan minsta fel och brister
  • Nandez
    Nandez skrev 2024-02-20 18:54:38 följande:
    Menar du att Per och hans pakt plus några till är oskyldiga, snälla och gulliga utan minsta fel och brister
    Tillägg, dom pratar också skit om de andra
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-02-19 22:20:32 följande:
    Håller med dig Jennifers pakt har ingen respekt för det andra. Kläcka ur sig "ÄT MITT BAJS" och en hel del andra elakheter.....Pers pakt är mer respektfulla mot alla.
    Pers pakt mer respektfull, du måste skoja
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-02-19 22:24:08 följande:
    Nej jag har då inte sagt att Per med flera är ofelbara. Alla kan vara elaka, men jag har då inte sett Per med sina vänner köra med fula ord  och elakheter spontant som Jennifer gör och Fredde, Maxine och Torpet Cornelia. "Pizza" Cornelia.
    Har någon annan sagt det som Jennifer har sagt. Per med vänner, han kommer att hugga dom i rygg när fler och fler måste ut. Det handlar om en ganska stor summa vinstpengar
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-02-20 13:27:38 följande:
    Jag tycker inte att han sänker sig på något sätt.
    Med tanke på hur han har blivit behandlad av dem så kan jag förstå att han vill ge en tillbakakaka.

Det verkar helt ok för de andra att bete sig illa och köra över sina motståndare.
    Men när de själva får smaka på sin egen medicin så är det plötsligt inte lika kul.
    Hur har Per blivit illa behandlad. Han sänker sig till låg nivå, han hade kunnat hålla huvud högt

Det jag tycker rimmar illa är att några blir dom onda och några de goda utan fel och brister hur dom än agerar. Människor är inte svartvita
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-02-20 13:28:45 följande:
    Ja,precis. Ja,den risken är nog överhängande.

Ja,jag vill också ha ut dem alla. Gärna i den ordningen du skrev.
    Vem ska ut efter dom, alla kan inte vinna
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-02-20 13:30:00 följande:
    Samma sak med TorpetCornelia som tog pizzan som hon visste att de andra vile ha och sen slängde hälften.synligt för de andra.
    Hon fick välja först av Wincent, idiotiskt att kasta den men det är hennes  val
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-02-20 19:24:57 följande:
    T ex så har han blivit anklagad för att vara lat. Av Tim som samtidigt skyddade den lataste av dem alla. Fredrik.
    Jag kan förstå att man tappar det ibland när någon beter sig så.

Men tycker du att Jennifers gäng har använt ett fint språk t ex?
    Svordomar i var och varannan mening och "ät mitt bajs" t ex.
    Jag har aldrig hört någon i Pers pakt använda ett sådant språk.
    Jag tycker faktiskt att de beter sig mer vuxet än de andra.
    Det är inte så mycket vi inte ser, kanske Per är lat, någon annan uttryckte samma sak 

Har jag någonstans skrivit att jag tycker att hennes språk är positivt, hon svär som en borstbindare

Som sagt produktionen klipper ca. 20 minuter av ett dygn så en rättvis bild får man inte se
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-02-20 19:25:31 följande:
    Nej,så är det ju. Men jag tycker inte att någon som kör med fulspel ska vinna.
    Fulspel finns på båda håll
Svar på tråden Farmen 2024