Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Farmen 2024

Nandez skrev 2024-01-21 20:28:20 följande:

Varför valde Alessia Per

Det undrade jag med. Det lät före på Alessia att hon skulle välja från sin egen grupp, men jag tror att hon fegade ur.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-21 20:44:02 följande:

Tidigare har fler som skadat sig kommit tillbaka 

Jojje lämnade nog för att det kom ut att han mobbat Carolina och Ronja
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-21 20:54:46 följande:

Bygga ihop en hink, det är nytt

Nä det är inte nytt...jag har sett en tävling tidigare. Kommer inte i håg när, men den har varit med.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-01-21 20:56:21 följande:

Bra att Per vann. Men hoppas nu att Alessia inte väljer Jennifer till storbonde.

Jag tror att hon väljer Syros eller vad han heter den äldre mannen eftersom dom två kommit varann nära.....Hon nämnde efter tinget att han är som en pappa åt henne.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-01-21 21:27:28 följande:
    Ja,det tror jag. Han verkar också vettig.
    Men det skulle vara roligt att se Jennifers min om hon inte blir vald.
    Med tanke på att de verkar ha planerat det.
    Det ska bli kul och se Jennifers min i morgon för Alessia väljer inte henne som jag tror. 
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-22 18:08:15 följande:
    Japp men han hade nog bestämt sig att hoppa av och då tänkte han väl på det han var sugen på
    Då tänker man inte över huvud taget på gruppen bara på sig själv
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-22 18:43:16 följande:

Årets Farmen har haft en tråkig start

Håller med dig och det på grund av Jojjes gäng med alla mobbare. Jobbigast är Jennifer. Riktigt elak, respektlös.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-22 19:36:27 följande:

Storbonde blev Cornelia till Jennifer och grabbarnas förtret 

Ja det var kul att det var Cornelia som blev Storbonde, men det tråkiga är att Jennifer hotar med att vara jobbig med Cornelia....Skulle nog varit bra om produktionen sagt STOPP åt Jennifer när hon sa det orden.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-01-22 19:38:41 följande:
    Och det gjorde hon också. Hon valde Cornelia.
    Hoppas hon väljer Jennifer som förstekämpe sen.
    Men då väljer väl hon Ronja till andrekämpe istället.
    Ja det blir svårt när Corneilia ska välja förstekämpe, men skulle jag vara hon så skulle jag välja en av Per, Magnus eller Ciros som i sin tur väljer Jennifer. Oavsett vad Jnénnifer väljer för kamp så tror jag att alla av killarna skulle vinna över henne för hon är varken stark eller klarar sig i kunskapa. Jennifer är stor i orden, men tror inte hon är så tuff som hon verkar i TV.
Svar på tråden Farmen 2024