Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-02-11 21:23:22 följande:
    Ja,det har visats alldeles för mycket tjafs och intriger.

Visserligen fick man ju se Jennifer försöka trösta Ronja idag.
    Och Martina fick sova i storbondestugan.
    Men det känns lite som att Jennifer försöker fjäska för de andra.
    Ja, det tycker jag med

Ja, hon verkar göra det men några av de andra verkar tycka att hon är ok mellan varven 
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-02-11 21:37:35 följande:
    Ja,men man ska väl helst vara det hela tiden.
    Japp
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-02-11 22:25:47 följande:
    Varför skulle Magnus röja efter att andra skitar ner köket...Bara en undran. Vuxna människor borde veta att man plockar efter sig. Tror att alla som inte lämnat disk efter sig eller saker som katterna kan pissa ner klagar.
    Han kan prata med dom det berör, inte sitta och gnälla i en synk. 
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-02-11 22:28:54 följande:
    Ja jag tyckte det var bra att dem inte klarade uppgifterna...Jennifer hade inte ens förklarat hur grillen skulle göras.....Det är skillnad på att grillen ska vara murad även utanpå dom innanför.....Nu var den inte murad alls.
    Det borde alla förstå utan att få förklarat för sig hur en grill ska göras, dom är väl inte helt obegåvade
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-02-11 22:33:23 följande:
    Maxine ljög Magnus rätt upp i ansiktet när dem var på Torpet.....Maxine är en fulspelare och tänker bara på sig själv.....Men vad glad jag blev när både hon och Jennifer förlorade sina amuletter....Så fult gjort av Storbonden att gå utanför gränserna för att skaffa mat.....Jennifer är ingen jag skulle lita på.
    Skulle tro att alla tänker på sig själv, alla är där för att vinna pengarna
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-02-11 22:39:33 följande:

Typiskt när nu alla i Pakten har fått vara Storbonde att nu när Anna som inte var med i pakten får inte välja Storbonde....Har produktionen här också ett finger med i spelet att alla inte är värda att vara Storbonde????? Ok Anna får dela ut 3 amuletter, men 3 amuletter när hon har fler vänner kvar......Så djävla orättvist och fult gjort av produktionen.

Det var förmodligen enligt planen att det skulle vara utan storbonde denna gång oavsett vem var med i någon pakt eller inte. Tror inte att produktionen har några favoriter. Det var efter deras plan
Svar på tråden Farmen 2024