Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Farmen 2024

Nandez skrev 2024-03-04 19:42:05 följande:

Levin blir garanterat vald

Hoppas att han,i så fall väljer Fredrik eller Tim.
  • molly50

Hoppas Per fick med alla uppdrag de skulle göra. Det lät som att han missade något när han rabblade upp det.

• molly50
    molly50 skrev 2024-03-04 20:09:36 följande:
    Ja,det tyckte jag med. 
    Men det lär väl märkas. 
  • molly50
    Nandez skrev 2024-03-04 20:37:26 följande:

Twisten rör om lite i grytan

Ja,precis.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-03-04 23:19:37 följande:
    Tim kan räddas av alla sina amuletter om inte han kan frågor i tinget, men däremot kommer Fredrik inte klara sig.
    Ja,Fredrik har kanske inga amuletter? Minns inte.
    Men Tim har väl flera.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-03-04 23:22:13 följande:
    Jag tror att Per väljer Tim som förste kämpe, men kanske att han backar för att inte förlora Ronja.....Men vem av oss vet hur smart eller stark Ronja är.
    Ja,precis. Men annars så finns ju alternativet att han väljer Ronja och så väljer hon Fredrik t ex.
    Han har ju själv erkänt att han knappt har läst en halv sida i bondepraktikan.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-03-04 23:25:47 följande:

Torpet var väldigt spännande idag.....Hoppas det fortsätter så.

Har inte sett det än. Brukar titta på torsdagarna. 
  • molly50
    Nandez skrev 2024-03-05 18:52:01 följande:
    Skriver min uppfattning om det som händer i programmet, precis som Molly och du. Bara för att  man tycker olika så är inte det ett påhopp mot någon. Har inte ifrågasatt vad någon tycker om programmet eller vad någon tycker om deltagarna.
    Måste man tycka lika för att kunna skriva i tråden då fyller tråden ingen funktion, om man inte tycker exakt lika.
    Om jag tycker annorlunda om någon eller något så förstår jag inte hur det kan tas för påhopp, skriver inte att någon i tråden inte får tycka och tänka som den vill.

Men om mina åsikter om programmet och deltagarna inte passar för att jag inte håller med om allt hela tiden så kanske jag ska kliva av tråden
    Inte ska du behöva hoppa av din egen tråd.
    Precis som du skriver så måste man ju kunna ha olika åsikter. Annars blir det ju ingen diskussion.
    Jag upplever då inte att du har varit otrevlig på något sätt. 
  • molly50
    Nandez skrev 2024-03-05 19:54:21 följande:

Trygg tycker att han är taktisk, jösses

Ja,vad säger man?
Svar på tråden Farmen 2024