Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Farmen 2024

molly50 skrev 2024-01-29 22:28:23 följande:
    Och slås Jennifer ut så lär hon ju välja någon annan i paktgänget till storbonde nästa vecka.
    Det lär hon garanterat göra
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-01-29 22:32:11 följande:
    Jag har ett minne då en man med stora Glasögon var med. Han var riktigt hemsk, men det var länge sen så kommer inte i håg namnet.

Att det blir så här med pakter och fulspel är för att det bara tas in STATSBOR som inte kan Farmen liv utan försöker vinna på Pakter, elakhet, mobbning.

Önskar verkligen att man tar folk som inte varit med i Yuotobe, infulecer eller vad det heter eller på ett eller annat sätt är kändisar som det skrivs om dem som nu är med. Vanligt arbetande folk och det ska vara från hela Sverige inte bra från södra Sverige.
    Du tänker på Sebastian, han var verkligen udda

Det är inte bara stadsbor eller b-kändisar  som är med. T. ex. Desiree 49 år är från lilla Torsåker. Dom flesta är inte influencers eller kända från Youtube. Den som varit med i tv tidigare är Cornelia som varit med i Paradise hotell två gånger vilket jag läste i Aftonbladet

Det beror på vilka som söker till programmet som utgör grunden för vilka deltagare som deltar 
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-01-29 22:36:17 följande:
    Jag tror att Ronja är bättre på styrka än Jennifer. Jennifer har styrka i munnen med sina elakheter, men inte i sina armar och ben
    Det är svårt att avgöra men Jennifer ser fysiskt stark ut
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-01-29 22:38:01 följande:
    Ja det stämmer att hon skulle fortsätta att välja storbonde från pkatsidan, men i annat fall så skulle ändå hon vara ute.
    Absolut men som sagt så väljer hon storbonde med vad det innebär
  • Nandez

Vem som är värdig vinnare (vad det nu betyder) är inget jag kan uttala mig om

• Nandez

Intressant att höra lite kort vad Wincent tycker om denna omgångens Farmen, det korta klippet finns här på FL

• Nandez
    molly50 skrev 2024-01-30 19:45:44 följande:
    Vart finns det klippet?
    Jag ser det här i tråden mittemellan några inlägg😀
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-01-30 19:45:44 följande:
    Vart finns det klippet?
    Hoppas att du hittade det😀
Svar på tråden Farmen 2024