• Nandez

Farmen 2024

I kväll är det dags Farmen, här pratar vi stort och smått med vänlig och respektfull anda😀

OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2024
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-20 16:16:17 följande:
    Ja, tråkigt nog så verkar det som om produktionen vill ha det så, kanske tror dom att tittarna vill se sådant
    Kanske fyrans tittarsiffror är så dåliga så dom hetsar på tjafs och intriger
    Jag läste om detta att produktionen hetsar deltagarna att det ska vara intriger. Vore kanske bästa att alla tv tittare bojkottar både Farmen och Robinson eftersom deltagarna inte får vara sig själva. Jag blir förbannad att det är så man gör Farmen. I framtiden kommer alla dessa deltagare vara mobbare och tro att om dem ställer upp med intriger så är dom bra människor.....SJUKT av producenterna att hetsa upp deltagarna.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-01-20 21:47:30 följande:
    Jag läste om detta att produktionen hetsar deltagarna att det ska vara intriger. Vore kanske bästa att alla tv tittare bojkottar både Farmen och Robinson eftersom deltagarna inte får vara sig själva. Jag blir förbannad att det är så man gör Farmen. I framtiden kommer alla dessa deltagare vara mobbare och tro att om dem ställer upp med intriger så är dom bra människor.....SJUKT av producenterna att hetsa upp deltagarna.
    Ja, det är galet
  • molly50
    Nandez skrev 2024-01-21 20:04:35 följande:

Jojje har ont, stackars liten

Tandvärk är inte roligt.
    Men de borde ju kunna få hjälp med sådana saker.
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-01-21 20:12:24 följande:
    Tandvärk är inte roligt.
    Men de borde ju kunna få hjälp med sådana saker.
    Han verkar inte ha så ont efter han pratade om att han brutit tanden, han var precis som  vanligt efteråt. Prat, skratt m.m.
  • molly50
    Nandez skrev 2024-01-21 20:14:18 följande:
    Han verkar inte ha så ont efter han pratade om att han brutit tanden, han var precis som  vanligt efteråt. Prat, skratt m.m.
    Ja,i och för sig. Han såg ju inte särskilt berörd ut.
  • molly50
    Nandez skrev 2024-01-21 20:18:31 följande:

Dåligt val av belöning, det kortsiktiga

Ja,det håller jag med om.
Svar på tråden Farmen 2024