Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Farmen 2024

Jhannis skrev 2024-01-29 22:26:28 följande:
    Om Tim väljer Ronja till förste kämpe då kan Ronja välja Jennifer till andre kämpe och slå ut henne. För Ronja är nog både starkare och bättre i kunskap än vad Jennifer är.
    Ja,om inte Jennifer då väljer en styrkegren.
  • molly50
    molly50 skrev 2024-01-29 22:27:43 följande:
    Ja,om inte Jennifer då väljer en styrkegren.
    Och slås Jennifer ut så lär hon ju välja någon annan i paktgänget till storbonde nästa vecka.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-01-29 22:34:39 följande:
    Det är respektlöst även från produktionens sida...
    Ja,det håller jag med om.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-01-29 22:36:17 följande:
    Jag tror att Ronja är bättre på styrka än Jennifer. Jennifer har styrka i munnen med sina elakheter, men inte i sina armar och ben
    Ja,det återstår att se om det händer. 
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-01-29 22:38:01 följande:
    Ja det stämmer att hon skulle fortsätta att välja storbonde från pkatsidan, men i annat fall så skulle ändå hon vara ute.
    Ja,precis.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-01-29 22:32:11 följande:
    Jag har ett minne då en man med stora Glasögon var med. Han var riktigt hemsk, men det var länge sen så kommer inte i håg namnet.

Att det blir så här med pakter och fulspel är för att det bara tas in STATSBOR som inte kan Farmen liv utan försöker vinna på Pakter, elakhet, mobbning.

Önskar verkligen att man tar folk som inte varit med i Yuotobe, infulecer eller vad det heter eller på ett eller annat sätt är kändisar som det skrivs om dem som nu är med. Vanligt arbetande folk och det ska vara från hela Sverige inte bra från södra Sverige.
    Du tänker kanske på Sebastian,eller vad han heter? Han som skulle föreställa vara psykolog eller nå´t så´nt. 
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-01-30 00:15:33 följande:
    Ja det är han jag tänkte på. Han var väldigt obehaglig. 

Men i årets Farmen är det väldigt många som mobbar och är direkt personligt elaka.....Det är ett spel, men man behandlar varann med respekt.

Alla som nu sitter och pratar skit om det deltagare som är utanför deras pakt är inte värdiga vinnare.
    Ja,det var han verkligen.
    Men han blev ju utkastad också,om jag inte minns fel.

Ja,absolut. Jag hade nog gjort mig osams med flera av dem om jag hade varit där.
    Jag hade inte bara kunnat sitta och se på.
    Nej,det håller jag med om. Ingen av dem är värdiga vinnare.
  • molly50
    Nandez skrev 2024-01-30 17:12:25 följande:
    Dom verkar inte bry sig om något
    Nej,precis.
  • molly50
    Nandez skrev 2024-01-30 17:14:26 följande:
    Risken är nog stor för det 
    Ja,precis.
  • molly50
    Nandez skrev 2024-01-30 17:20:11 följande:
    Det lär hon garanterat göra
    Absolut. Annars blir jag förvånad.