• Nandez

Farmen 2024

I kväll är det dags Farmen, här pratar vi stort och smått med vänlig och respektfull anda😀

OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2024
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-03-13 21:08:22 följande:
    Ok. Vem ska då välja nästa kämpe?
    Eller blir det någon annan slags kamp?
    Då skulle ju Tim kunna välja honom som andrekämpe också då.
    Fredrik lär han ju inte välja.
    Ja, så är det. Nej, Trygg lär han inte välja , vet inte vem av dom tre övriga som han väljer. Svårt att säga, vem som han tror att han har störst chans mot. Ja, han kan välja honom men då får ju han välja kamp. Levin borde ju ligga illa till då alla vill ha ut honom.

Spekulerar bara, har ingen aning. Tim sa att han skulle chockera med sitt andrekämpeval 
  • molly50
    Nandez skrev 2024-03-13 21:22:08 följande:
    Ja, så är det. Nej, Trygg lär han inte välja , vet inte vem av dom tre övriga som han väljer. Svårt att säga, vem som han tror att han har störst chans mot. Ja, han kan välja honom men då får ju han välja kamp. Levin borde ju ligga illa till då alla vill ha ut honom.

Spekulerar bara, har ingen aning. Tim sa att han skulle chockera med sitt andrekämpeval 
    Ja,det är klart. Då får ju Per välja kamp.
    Ja,det återstår att se vem han väljer.
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-03-13 21:27:36 följande:
    Ja,det är klart. Då får ju Per välja kamp.
    Ja,det återstår att se vem han väljer.
    Ja, absolut
    Men när Tim säger att han ska chockera så undrar man. Kanske det är Cornelia
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-03-13 12:43:36 följande:

Pers dotter verkade ha fillers lite överallt i kroppen, mest i ansiktet. Hennes äppelkinder var nästan groteska

Tänkte på samma sak Skäms
  • molly50
    Nandez skrev 2024-03-13 22:33:38 följande:
    Ja, absolut
    Eller kanske rentav Fredrik.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-03-13 13:21:02 följande:

Förstekämpe ska utses och denne får göra ett oväntat val enligt tablån, Undrar vad detta val kan betyda

Jag tror att det oväntade är att förstekämpen får välja Storbonden. Och det kommer Tim att göra för han ska ha ut den så kallade sekten. Däremot om det nu blir Per som blir andre kämpe skickar ut Tim.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-03-13 22:33:38 följande:
    Ja, absolut
    Jag har svårt att tro att Tim väljer Cornelia för det skulle bli då grödor eller husförhör och det skulle nog inte passa Tim.

Däremot tror jag att Tim tänker att Per blir en lätt match i styrka då han är äldre.

Ok om Per åker ut anser jag inte någon kvarvarande är värdiga vinnare. Kvar skulle i så fall vara egoistiska, skrikande, självsäkra, lata ungdomar vissa riktiga mobbare. Ok Levin har inte varit lat, men alldeles för självsäker.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-03-13 22:38:37 följande:
    Tänkte på samma sak Skäms
    😀
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-03-13 22:39:49 följande:
    Eller kanske rentav Fredrik.
    😀
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-03-13 22:41:13 följande:
    Jag tror att det oväntade är att förstekämpen får välja Storbonden. Och det kommer Tim att göra för han ska ha ut den så kallade sekten. Däremot om det nu blir Per som blir andre kämpe skickar ut Tim.
    Tror inte att det blir någon mer storbonde