• Nandez

Farmen 2024

I kväll är det dags Farmen, här pratar vi stort och smått med vänlig och respektfull anda😀

OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2024
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-29 19:56:16 följande:

Trygg fick en liten släng av storhetsvansinne när uppdragen gicks igenom

Klart att han är stolt för han fick sina drängar att jobba medans han sov och latade sig, men vänta bara han kommer att ta äran åt sig själv när Wincent kommer.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-29 20:42:31 följande:

Det var en gammal lortig kortlek

Jag tänkte likadant, den var ordentligt lortig.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-29 20:52:05 följande:

Ha, ha, är Tim lite betuttad i Maxine 

Det visste man från långt tillbaka. Dem har träffats innan inspelningarna och är tillsammans, men båda har spelat att dom inte känner varann. Så jag var inte förvånad att dem sover tillsammans.
  • Jhannis

Man blir skit förbannad när man läser Fredriks intervjuer i media efter att programmet sänts,.....Samma med Jennifers intervjuer.

• molly50
    Nandez skrev 2024-02-29 20:59:22 följande:
    Nej, absolut inte men känslor rår man inte alltid på. Tror inte att hon är betuttad dock
    Nej,precis. Nej,det tror inte jag heller.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-02-29 23:13:03 följande:
    Nej,precis. Nej,det tror inte jag heller.
    Maxine och Tim har varit tillsammans, men Maxine lämnade Tim efter programmet då hon tyckte han var för kort.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-02-29 23:31:02 följande:
    Maxine och Tim har varit tillsammans, men Maxine lämnade Tim efter programmet då hon tyckte han var för kort.
    Ok. Märklig anledning att göra slut.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-03-01 12:21:11 följande:
    Ok. Märklig anledning att göra slut.
    Eller hur 
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-02-29 21:37:20 följande:
    Håller med dig om att dom två låg i sängen på morgonen, men dem låg inte flera dagar i sträck i sängen från morgon till kvällen/natten....Både Dessie och Per har jobbat vartenda dag. Fredrik har bara latat. 
    Jag skrev om den specifika morgonen när korna inte mjölkats eller att andra djur inte tagits hand om. Varför tar du upp något annat?