Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Farmen 2024

Nandez skrev 2024-02-06 19:36:43 följande:

Trygg är som en jättebaby

Han kanske inser det när han själv sitter och tittar på programmet. Inser hur lat han är.....Men han är nog bara med för att få in en fot i tv världen,
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-02-06 21:30:15 följande:
    Ja,fy vilken människa! Hon är verkligen inte mogen.
    Och hur kan hon sitta och säga rakt ut till Ronja att hon inte betyder ett skvatt för henne?
    Även om det är så så är det något hon borde hålla för sig själv.

Har sett Jennifer sitta och försvara sig i Farmengrupper på facebook.
    Och skyller på att produktionen klipper och klistrar osv. och att vi inte får se allt det snälla hon gör.
    Visst,så är det säkert.
    Men det man får se är knappast ihopklippt och det är knappast till hennes fördel.
    Jag har också sett massa skriverier om där Jennifer försvarar sig själv. Hon har ju varit guds bästa barn enlig sig själv och allt är Produktionens fel som vinklad henne. Man behöver bara höra hennes elaka röst så ryser man och hon har inte betett sig bra på tv. Hon gillar inte svenska tjejer. Eller så är hon avundsjuk.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-02-06 23:19:44 följande:
    Ja,hon visar sig ju inte direkt ödmjuk av det man ser i kommentarerna hon skriver heller.
    Och hon verkar inte förstå att man kommenterar det man får se.
    Precis. Nej hon är nog i verkligheten likadan som på Tv, inte ödmjuk.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-07 19:40:56 följande:

Kasta ägg, är dom kokta tro

Skulle tro det
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-07 19:58:32 följande:

Jennifer ser inte sin egen del i konflikter

Nej klart hon inte ser sin egen del i konflikten. Hon är ju guds bästa barn. 
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-02-07 21:02:36 följande:
    Svårt att säga utan att känna henne.
    Hon ska tydligen ha blivit mobbad som yngre.
    Men det blev jag med. Och inte har jag sjunkit till samma nivå och behandlat andra lika illa för det.
    Så det är ju ingen ursäkt.
    Även jag har blivit mobbad till långt upp i Åldern, men inte har jag sjunkit ner för att behandla andra människor på detta sätt. 
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-02-07 21:31:15 följande:

Däremot gillade jag inte riktigt att Maxine gav henne stöd. Hon som sagt att de ska ut alla i pakten.

Maxine kör ett fulspel på farmen med Tim....Läste detta i går sent på MSN. Maxine och Tim har träffats innan inspelningarna och fattat tycke för varann, men produktionen har bett dem två hålla tyst om detta. Maxine spelar att hon vill ha ut Tim från pakten, men det är bara spel.

När jag läste detta så tänkte jag att jag slutar och titta på Farmen eftersom det är fuskspel bland deltagarna.....Kan man lita på någon deltagare när sånt här skrivs i media.....Nej jag är stört förbannad på hela Farmen. Produktionen förstör hela programmet från start till slut.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-02-07 21:43:34 följande:
    Ja,samma här. Fast Magnus tyckte ju även han att Jennifer hade betett sig ila.
    Men han verkar ju svansa lite mellan båda sidor.
    Både Magnus och Cornelia har börjat svansa med pakten så jag tror att allt ör uppgjort av produktionen. Börjar känna att ingen är värdig vinnare.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-02-08 00:33:22 följande:
    Det verkar komma från Hänt det där. Och det är en skvallerblaska. Så,som sagt,kan man lita på det där?
    Det finns att läsa på olika medier att Tim och Maxine känt varann tidigare och att produktionen bett dem hålla det hemligt.

Vi får se vad Regelbrottet gäller. 
Svar på tråden Farmen 2024