• Nandez

Farmen 2024

I kväll är det dags Farmen, här pratar vi stort och smått med vänlig och respektfull anda😀

OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2024
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-02-15 21:48:55 följande:
    Ja,det var det. Man fick ingen riktig klarhet. Och hur blir det med Torpet nu när alla fick gå tillbaka till Farmen?
    Men vi kanske blir lite klokare på söndag.
    Ingen aning, det var verkligen rörigt och svamligt. Vi hoppas vi blir det på söndag
    😀
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-02-15 11:21:14 följande:
    Ok. Jag misstänkte nästan att det var något sånt.

Men fydå! Låter de katterna vara bland maten? Inte undra på om de blir sjuka då.
    Såg inte du avsnittet där Magnus skulle ta korn tråget för att göra gröt och då ser han blöta fläckar på kornet. När han gick ut och hällde bort kornet var hela tråget genom pissat och tydligen var det bajs med.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-15 19:38:08 följande:

Vuxna människor som beter sig som barn, Tim och Trygg

Jag hoppas att Levin, Per och Magnus slår ut dessa killar och Jennifer. Även 2 till.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-02-15 21:48:55 följande:
    Ja,det var det. Man fick ingen riktig klarhet. Och hur blir det med Torpet nu när alla fick gå tillbaka till Farmen?
    Men vi kanske blir lite klokare på söndag.
    Såg en trailer att det ska även nästa vecka deltagare till Torpet för att få amuletter...Väldigt konstigt då det tre som startade Torpet är på Farmen nu, men tänkte även att det var inga djur som åkte till sina ägare heller och det sa inget om att stänga Farmen.
  • molly50
    Nandez skrev 2024-02-15 22:02:07 följande:
    Ingen aning, det var verkligen rörigt och svamligt. Vi hoppas vi blir det på söndag
    😀
    Ja,precis.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-02-15 22:05:23 följande:
    Såg inte du avsnittet där Magnus skulle ta korn tråget för att göra gröt och då ser han blöta fläckar på kornet. När han gick ut och hällde bort kornet var hela tråget genom pissat och tydligen var det bajs med.
    Ok. Nej,jag måste nog ha missat just det.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-02-15 22:12:26 följande:
    Såg en trailer att det ska även nästa vecka deltagare till Torpet för att få amuletter...Väldigt konstigt då det tre som startade Torpet är på Farmen nu, men tänkte även att det var inga djur som åkte till sina ägare heller och det sa inget om att stänga Farmen.
    Nej,precis. Det var lite otydligt.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-02-15 22:08:12 följande:
    Jag hoppas att Levin, Per och Magnus slår ut dessa killar och Jennifer. Även 2 till.
    Ok
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-02-15 22:12:26 följande:
    Det var rörigt