Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Farmen 2024

Nandez skrev 2024-01-30 18:14:35 följande:

Kollar inte så mycket i kväll då det är dags för slakt

Deltagarna som söker sig till Farmen vet om att slakt ingår. Ska man få mat på bordet så måste man slakta. Helt klart är det sorgset att ett djur måste offra sitt liv för att människor får mat i sig, men deltagarna bör nog veta hur köttet hamnar på affärshyllan. Jag har varit sen barnsben med vid slakt så jag har inga problem.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-01-31 19:37:11 följande:
    Men jag måste ändå ge honom lite rätt när det gäller Anna.
    Jag tycker inte hon behöver klaga på att de andra pratar känslor och behöver få ur sig att de kanske inte mår så bra.
    Blir det för jobbigt för henne så kan hon ju faktiskt bara gå undan en stund.
    Håller med dig.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-31 19:40:31 följande:
    Tycker inte att han ska tvinga folk till privat samtal i en dokusåpa som sen ska visas i tv
    Tim tvingade inte någon att ha samtal. Han frågade om det var någon som ville prata eller lätta på trycket.
  • Jhannis

Jag orkar inte skriva om dagens program då jag åkt på en redig förkylning med ont i varje kroppsdel och jag fryser trots massor av kläder.

• Jhannis
    molly50 skrev 2024-01-31 23:20:42 följande:
    Det är samma här. Är också redigt förkyld och har en hosta som inte är av denna världen.

Krya på dig! Hjärta
    Oj inte du med förkyl... Jag hade så ont i kroppen i natt och huvud värk från hell. När jag gick upp så hade jag feber. Jag hoppas jag slipper hostan då värken har tagit all min kraft. 

Krya på dig du med Hjärta
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-01 18:43:31 följande:
    Krya på dig😀
    Tack jag har inte tid att vara sjuk
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-01 19:36:34 följande:

Förstår Anna

Jag förstår att hon vill hem.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-01 19:38:48 följande:

Undrar hur dom gjorde förr i världen vid dåligt väder, tror Tim att dom struntad i sina djur och gård

Förr i tiden var man ute och jobba oavsett vädret.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-01 19:40:26 följande:

Fattar inte att dom tycker att Per är den lataste och inte Trygg

Tryggs gäng ratar bara på det andra, inte dem som tillhör gänget.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-01 19:55:03 följande:

Trött på de fyras gäng

Samma här och jag hoppas att det är det fyra som åker på regelbrott och alla fyra åker ut.
Svar på tråden Farmen 2024