Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Farmen 2024

Vem som är värdig eller inte tycker jag är svårt att sia om då man får se en så ytterst liten del av vad som händer på ett dygn. En hel del är slumpen som avgör och amuletter som avgör.

För mig spelar det ingen roll vem som vinner, har ingen favorit och har inte heller haft under säsongens gång

• Nandez

Hoppas verkligen att Cornelia G är den som vinner och kommer tillbaka till Farmen

• Nandez
    Jhannis skrev 2024-03-11 21:18:52 följande:
    Håller med dig att det var orättvist att ha en sådan gren där det skulle klyva veden. Helt klart har killar starkare muskler att klyva.
    Tycker att lite för mycket beror på tur, slumpen och så
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-03-11 21:21:35 följande:
    Per borde ha valt Fredrik och Tim till första kämpe, men gjort är gjort och man blir bara less på att Fredde och Tim är kvar. Och även den självsäkre Levin.
    Tycker jag med, blev lite förvånad att han inte valde dom två, vilket jag hade hoppats
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-03-11 21:21:35 följande:
    Per borde ha valt Fredrik och Tim till första kämpe, men gjort är gjort och man blir bara less på att Fredde och Tim är kvar. Och även den självsäkre Levin.
    Tycker jag med, blev lite förvånad att han inte valde dom två, vilket jag hade hoppats
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-03-11 21:27:27 följande:
    Håller med....
    molly50 skrev 2024-03-11 21:30:26 följande:
    Håller med dig.

😀