• Nandez

Farmen 2024

I kväll är det dags Farmen, här pratar vi stort och smått med vänlig och respektfull anda😀

OBS
    Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2024
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-02-07 22:59:49 följande:
    Både Magnus och Cornelia har börjat svansa med pakten så jag tror att allt ör uppgjort av produktionen. Börjar känna att ingen är värdig vinnare.
    Nej,men vet snart inte vem man kan lita på.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-02-08 00:33:22 följande:
    Det verkar komma från Hänt det där. Och det är en skvallerblaska. Så,som sagt,kan man lita på det där?
    Det finns att läsa på olika medier att Tim och Maxine känt varann tidigare och att produktionen bett dem hålla det hemligt.

Vi får se vad Regelbrottet gäller. 
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-02-08 12:06:27 följande:
    Det finns att läsa på olika medier att Tim och Maxine känt varann tidigare och att produktionen bett dem hålla det hemligt.

Vi får se vad Regelbrottet gäller. 
    Ok. Ja,jag har nog missat det då.

Ja,det ska bli spännande att se.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-02-07 22:46:19 följande:
    Skulle tro det
    Ja, annars hade dom gått sönder
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-02-07 22:47:44 följande:
    Nej klart hon inte ser sin egen del i konflikten. Hon är ju guds bästa barn. 
    Hon tycker nog att hennes agerande är normalt
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-02-07 22:56:52 följande:
    Maxine kör ett fulspel på farmen med Tim....Läste detta i går sent på MSN. Maxine och Tim har träffats innan inspelningarna och fattat tycke för varann, men produktionen har bett dem två hålla tyst om detta. Maxine spelar att hon vill ha ut Tim från pakten, men det är bara spel.

När jag läste detta så tänkte jag att jag slutar och titta på Farmen eftersom det är fuskspel bland deltagarna.....Kan man lita på någon deltagare när sånt här skrivs i media.....Nej jag är stört förbannad på hela Farmen. Produktionen förstör hela programmet från start till slut.
    Ok, trist
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-02-07 22:59:49 följande:
    Både Magnus och Cornelia har börjat svansa med pakten så jag tror att allt ör uppgjort av produktionen. Börjar känna att ingen är värdig vinnare.
    Tror inte det är uppgjort av produktionen
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-02-08 00:30:54 följande:
    Ok. Å andra sidan,kan man tro på allt som sägs/skrivs i media?
    Nej, dom vill synas och sälja