• Anonym (B.)

Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?

Anonym (vrt) skrev 2024-10-04 20:03:37 följande:
    Nej.
    Sluta svara, sluta trakassera mig. Du är sjuk 
  • Anonym (B.)
    Tow2Mater skrev 2024-10-04 20:05:35 följande:
    Var är (B)?
    Sluta svara, sluta trakassera.
  • Anonym (B.)
    Anonym (vrt) skrev 2024-10-04 20:08:44 följande:
    B med punkt har övertagit platsen, klarar man inte av att lämna tråden fastän man vill gäller det att ha en extraanvändare hehe.
    Sluta svara, sluta trakassera
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (B.)
    Anonym (vrt) skrev 2024-10-04 20:24:43 följande:

En del citerar fast man inte ens riktat svaret till dom.

Att baktala är också att trakassera. Sluta med det också.
  • Anonym (B.)

Att tjata på andra medlemmar efter svar genom att direkt eller indirekt tala till dem, trots att andra medlemmar sagt ifrån många gånger att de inte längre vill diskutera, är inte att diskutera. Då övergår det hela till trakasserier.

Har inget med nåt fritt ord att göra heller. Man bänder sig till medlemmar som vill diskutera på ett diskussionsforum, inte de som sagt att de vill bli lämnade ifred och vara utanför. 

• Anonym (B.)
    Anonym (tjejen) skrev 2024-10-04 21:02:05 följande:

Nu har jag ingen lust att bli indragen i nån debatt, men om man inte vill diskutera är det bara att lämna tråden, oavsett om nån annan svarar. Är ju faktiskt så enkelt det är.

Eller så kan de som trakasserar en annan medlem sluta upp med att göra detta så att den trakasserade inte behöver försvara sig mer. Är precis lika enkelt.
  • Anonym (B.)
    Anonym (tjejen) skrev 2024-10-04 21:06:04 följande:
    Svårare att bestämma över andra än sig själv.
    Jag bestämmer inte över någon. Däremot försvarar jag mig när vissa sjuka, psykstörda vider trakasserar mig och detta kommer jag att fortsätta med tills de slutar upp med sina trakasserier. 
  • Anonym (B.)
    Anonym (tjejen) skrev 2024-10-04 21:18:28 följande:

Kollar man på resultatet verkar det inte vara lätt att få andra att göra som man vill. 

Jag kommer som sagt att försvara mig så länge jag blir attackerad. 
  • Anonym (B.)
    Anonym (R) skrev 2024-10-04 21:16:51 följande:
    Fast det stämmer inte. Som sagt, jag skrev hejdå och du kände dig ändå tvungen att svara otrevligt. Det är ju ingen som kommer att leta upp dig om du bara lämnar tråden. 
    Nej, du fortsatte att svara, trots att jag sagt att jag inte vill att du tilltalar mig igen. Detta är trakasserier och då kommer jag att försvara mig.

Jag kommer också att fortsätta försvara mig tills du slutar upp med trakasserierna vilket du gör genom att aldrig mer tilltala mig. Inte med ett enda ord.
  • Anonym (B.)
    Anonym (tjejen) skrev 2024-10-04 21:28:24 följande:

Jaja, det blir säkert bra.

Jag kommer att fortsätta försvara mig oavsett.
  • Anonym (B.)
    Tukt skrev 2024-10-05 10:49:52 följande:
    Undrar ju också fortfarande om man är en "kräkman" om man återvinner. . Och om det är mer okej om kvinnor gör det? Är det snålt att återvinna?
    Jag säger det igen tills du lär dig att fatta - jag har diskuterat klart och redan gett mina utförliga synpunkter på dumpstring, dumpstrare och hur dessa fungerar. Det finns inget mer att tillägga så sluta upp med att tjata på mig efter fler svar. Lägg ner dina trakasserier mot mig. 
  • Anonym (B.)
    Tukt skrev 2024-10-06 14:28:28 följande:
    Det är knappast trakasserier att göra det man ska - diskutera. Sedan blir det såklart svårt när den andra partem vägrar diskutera, samtidigt som den håller sig kvar i diskussionen. 
    Men du borde ju i alla fall kunna i alla fall svara på om det är snålt att återvinna också.
    .
    Jo, det är trakasserier du sysslar med då du fortsätter tjata på en person som sagt otaliga gånger att hen inte vill bli tilltalad mer.

Jah håller mig inte kvar i diskussionen utan får enbart försvara mig mot dina ständiga påhopp.

Jah har redan sagt allt som finns att säga om dumpstring så sluta tjata på efter fler svar. Sluta trakassera, sluta svara.
  • Anonym (B.)
    Anonym (Bizz) skrev 2024-10-06 14:44:06 följande:
    Om du nu är den ursprungliga (B) så föreslår jag att du bara slutar att svara. Det har lite gått troll i att inte ge dig sista ordet.

Lyd gärna mitt råd, skriv "varsågod nu får du sista ordet" och sen igonorerar du bara.
    Nej, så länge jag blir trakasserad så kommer jag att försvara mig mot trakasserierna.

Jag har varit mer än utförlig i denna diskussion och sagt precis allt som finns att säga om osmakliga dumpstrare.

Det finns inget mer att säga.
  • Anonym (B.)
    Anonym (Bizz) skrev 2024-10-06 14:51:17 följande:
    Du gör naturligtvis som du vill.
    Dessvärre lär du få skriva in i evigheten för din motpart verkar inte vara villig att ge sig.
    Jag kommer att försvara mig tills dess den trakasserande parten lägger ner sina trakasserier.

Jag har sagt allt som finns att säga i ämnet och vill bli lämnad ifred. Det 
  • Anonym (B.)
    Anonym (Bizz) skrev 2024-10-06 14:55:57 följande:
    Ok, ja nu kommer jag iaf att lämna dig ifred och jag hoppas att den andra människan till slut gör det också.

Önskar dig en fin fortsatt dag. 
    Jag kommer att försvara mig som sagt.
  • Anonym (B.)
    Tow2Mater skrev 2024-10-06 15:20:27 följande:
    Godmorgon :) Missade jag ditt svar på om det är snålt att återvinna också?

Jag har diskuterat klart om dumpstring och dumpstrare och har inget mer att säga.

Sluta svara, sluta trakassera.
Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?