• Tukt

Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?

Anonym (B) skrev 2024-03-16 19:28:51 följande:
    Har redan förklarat det.

Har inte pratat enbart om mina erfarenheter heller. Skitsnack från dig i vanlig ordning.

Sluta svara, sluta tjafsa. Försvinn. 
    Nej det har du ju inte gjort alls faktiskt. Men ändå, gör det igen. Kanske bättre att   då det gjort än att loopa på det här viset.
    Och om du inte kan, så är det ju bara att säga det.
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-03-17 00:28:48 följande:
    Jo, det har jag visst gjort och jag tänker inte skriva de svaren igen bara för att du är för lat för att gå tillbaka i tråden och leta. 

Det finns inget att säga. Jag har redan gett alla svar så försvinn från tråden och sluta upp med ditt meningslösa tjafsande. Sluta loopa själv. 
    Fast det var ju det jag gjorde precis nyss. Gick till baks och letade. Missade du det?
    Tror, för din egen skull, att du skulle be någon att förklara hur ett diskussionsforum fungerar. För det verkar som det är något du missat. Där också...
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-03-17 14:00:25 följande:
    Då är du blind eller så har du dålig läsförståelse och det är inte mitt fel.

Nej, jag har inte missat något. Bullshit och trams från dig. Det är ju uppenbarligen du som inte fattar nåt, inte ens skrivna texter. 
    Hur kommer det sig att du vill andra ska svara dig, men att du själv inte vill svara andra? Tänker på ditt andra inlägg där du ansåg dig diskriminerad för ett uteblivet svar.
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-03-17 14:13:20 följande:
    Jag har redan svarat som sagt. Sluta tjafsa, sluta med ditt meningslösa trams.

Har inte pratat om nån diskriminering. Ännu mer skitsnack från dig. Försvinn. 
    Så tråden om diskriminering med samma nick som ditt, är inte din?
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-03-17 22:42:13 följande:
    Jo, jag har svarat på precis allt. Det är du som saknar läsförmåga och allmänt vett eftersom du bara tramsar hela tiden. 

Nej, det är inte jag. Har bara skapat en enda tråd under alla mina år här och den handlade inte om diskriminering överhuvudtaget. Trams. 
    Okej, men du reagerar inte alls då på att någon använder sig av ditt nick i andra trådar?
    Att kalla folk "korkade" eller att det de skriver är "trams" gör inte ens argument på något sätt starkare. Det gör man uteslutande med argument.
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-03-17 23:01:15 följande:
    Bryr mig inte om andras nick överhuvudtaget och det hör inte till trådens ämne heller så jo, du snackar skit här och inget annat. Sluta upp med ditt eget skitsnack om du inte vill att folk påpekar det. 
    Det var ändå rätt lika språk i de två trådarna, även om det inte han bli lika enformigt som här.
    Men hur var det nu igen med dina kunskaper i ämnet, du "visste" hur det låg till, men du kunde inte backa upp det. Eller hur?
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-03-17 23:22:27 följande:
    Spelar ingen roll. Det är inte jag och dessutom har det inte med denna tråd eller ämne att göra.

Jag har redan backat upp allt. Sluta tjafsa. Sluta tramsa. Sluta svara. 
    Tror du på fullt alvar att jag kommer sluta diskutera i ett diskussionsforum för att du säger det?
    Har du någon gång mött någon som dumpstrar? Vad var det för en person i så fall?
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-03-18 12:20:20 följande:
    Jag vet hur snåla män fungerar. En dumpstrande man kommer inte att vara generös med tanke på hur mycket tid han i övrigt lägger på att vara så billig som möjligt. Det är ren logik. Snåla eller fattiga män går bort som någon nämnde förut.
    Hur menar du att de fungerar då? Vad är skillnad på sparsamhet och egoism?
Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?