• Anonym (Dumpstrar-dejten)

Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?

Din toppendejt avslöjar att han/hon dumpstrar = letar bland sopor och containrar efter främst mat, men även fter andra saker.

Spontan tanke?

Wow modernt att återvinna! Usch, fy! Nja eller något annat?

Nästan allt annat i kontakten känns bra och lovande.
    Någon man vill träffa fler gånger och så kommer detta avslöjande.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2024-01-11 18:49
    Om jag förstått saken rätt kan nya regler fr 1/1 förändra situationen för dumpstrare och helt enkelt göra det omöjligt att fortsätta.

Vi testar ny frågeställning.

Dejten letar efter saker bland sopor och i containrar. Ok eller inte ok?

• Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-14 21:53:30 följande:
    Nej.
    Och på vad sätt är det inte rimligt att du förklarar vad du menar i diskussionen och varför du envisas med att fortsätta skriva samma sak i tråden?
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-05-15 17:24:02 följande:
    Och på vad sätt är det inte rimligt att du förklarar vad du menar i diskussionen och varför du envisas med att fortsätta skriva samma sak i tråden?
    Jag har redan förklarat allt mer än väl. Sluta tjafsa för det blir inga fler förklaringar.
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-15 20:42:09 följande:
    Jag har redan förklarat allt mer än väl. Sluta tjafsa för det blir inga fler förklaringar.
    Du har rätt genomgående i tråden använt dig av förolämpningar som diskussionsmetod. Varför gör du det?
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-05-16 15:07:46 följande:
    Du har rätt genomgående i tråden använt dig av förolämpningar som diskussionsmetod. Varför gör du det?
    Jag har redan förklarat allt. Lägg ner ditt meningslösa tjafs.
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-16 21:38:12 följande:
    Jag har redan förklarat allt. Lägg ner ditt meningslösa tjafs.
    Menar du seriöst att du svarat på den frågan, eller är det bara copy-paste från tidigare svar?
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-05-17 17:42:09 följande:
    Menar du seriöst att du svarat på den frågan, eller är det bara copy-paste från tidigare svar?
    Jag har svarat på precis allt. Finns inget mer att säga 
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-17 22:54:33 följande:
    Jag har svarat på precis allt. Finns inget mer att säga 
    Och vart i diskussionen svarade du på det här med förolämpningar? Jag har i alla fall inte ställt den frågan innan.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-05-18 18:09:33 följande:
    Och vart i diskussionen svarade du på det här med förolämpningar? Jag har i alla fall inte ställt den frågan innan.
    Tråden handlar inte om förolämpningar DrömmerKräks
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-18 22:28:28 följande:
    Tråden handlar inte om förolämpningar DrömmerKräks
    Jag tänkte strax återgå till trådens ämne, och börja om med frågorna du vägrar att svara på. Men tänkte ge dig chansen att förklara ditt uppträdande och diskussionsteknik. Men som jag tolkar dig är det så här du är, och vill framstå?
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-05-19 18:28:49 följande:
    Jag tänkte strax återgå till trådens ämne, och börja om med frågorna du vägrar att svara på. Men tänkte ge dig chansen att förklara ditt uppträdande och diskussionsteknik. Men som jag tolkar dig är det så här du är, och vill framstå?
    Mitt uppträdande och diskussionsteknik är lika off-topic det. Och du kommer inte få några fler förklaringar, hur mycket du än tjatar. Jag har redan sagt allt som behöver sägas. Ge dig. 
Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?