• Tukt

Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?

Anonym (B) skrev 2024-09-26 14:06:28 följande:
    Som sagt som sagt som sagt som sagt som sagt som sagt...
    Men du tror inte det mer kan handla om dig än om männen, och i synnerhet då män som är måna om miljön?
  • Tukt
    Anonym (abc123) skrev 2024-09-27 21:26:22 följande:

Anonym (B.) gjorde ett uttalande tidigare som kunde tolkas som att hen inte ville att tråden skulle fortsätta. Det är borttaget nu och jag funderar om hen själv tog bort det eller att det var en moderator.

Nu är det ju inte "b" som äger tråden. Det är hens val att fortsätta. Och ett av hens modus operandi är just att kliva in, likt du gör, under ett annat nick och göra hen till ett offer för att det finns diskussionsvilja.
  • Tukt
    Anonym (B.) skrev 2024-09-27 22:08:42 följande:
    Som sagt - diskussionen är slut för min del så lämna mig ifred, sluta tilltala mig, sluta trakassera mig. Stör nån annan. 
    För mig har det bara börjat,
  • Tukt
    Anonym (B.) skrev 2024-09-27 23:02:21 följande:
    Som sagt
    Är det några andra egenskaper utöver "snålhet" du kopplar till de manliga "kräk" du säger dig ha kunskap om?
  • Tukt
    Anonym (B.) skrev 2024-09-28 13:57:30 följande:
    Som sagt - lämna mig ifred, sluta svara.
    Ett alternativ är ju att du börjar diskutera. Vi är trots allt i ett diskussionsforum...

.
  • Meddelande borttaget
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-09-29 18:09:38 följande:
    Gör det med någon som faktiskt vill diskutera istället.

Som sagt - diskussionen för min del är över så sluta svara mig, sluta trakassera mig, lämna mig ifred. 
    "Sök själv på snåla män i Google search. Eller varför inte härinne på Familjeliv där det finns kvinnor som kan vittna om samma sak."
    Nu har jag sökt på "snåla män" men hittar inte speciellt mycket. Sökte också "snåla män + dumpstra". Hittade inget där heller.
  • Tukt
    Anonym (B.) skrev 2024-09-30 13:18:06 följande:
    Som sagt.
    Är det kanske därför att du inte vill diskutera Du insåg att dina åsikter bara var dina egna och inte så allmängiltiga som du påstod det var?
    .
  • Tukt
    Anonym (B.) skrev 2024-10-01 14:01:57 följande:
    Som sagt - lämna mig ifred då jag sagt mitt och inte längre vill diskutera saken. 
    Men drar du inge egna slutsatser från diskussionen här? Är det bara alla andra som har fel och är dumma?
  • Tukt
    Anonym (B.) skrev 2024-10-02 13:36:07 följande:
    Lär dig att fatta nån gång att jag inte vill prata mer så sluta skriva till mig. Trakassera nån annan och lägg ner dina patetiska försök. Lämna mig ifred.
    Exakt vad är det jag ska lära mig? Du kan ju berätta, då du själv inte verkar dra några slutsatser runt ditt egna agerande här i tråden.
Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?