• Anonym (B)

Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?

Tukt skrev 2024-07-24 10:44:27 följande:
    Nej, varför skulle jag det. Är fortfarande intresserad av hur du tänker. Så bättre du svarar på frågor än att försöka förolämpa mig med diverse förolämpningar för det fungerar inte.
    Du får inga fler förklaringar för miljonte gången. Sluta svara.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (B)

Diskussionen är slut för min del och jag ger inga fler förklaringar. 

Ska hjärndöda idioter fortsätta svara trots att jag sagt ifrån så kommer de endast att få detta svar - lämna mig ifred och sluta svara mig. Inget annat.

• Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-07-25 12:03:30 följande:
    " Ännu ett totalt intelligensbefriat inlägg från dig. Vad nåt lexikon säger har noll betydelse för hur snåla män väljer att feltolka och försköna usla drag av sin egen personlighet."
    Som sagt.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-07-27 12:16:22 följande:
    Ännu en klassiker.
    "Nej som sagt. Det handlar inte om kön utan om dåliga egenskaper såsom snålhet vilket jag hittills nästan enbart sett hos barn och vuxna män."
    Som sagt.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-07-28 11:13:27 följande:
    Men är det inte en smula motsägelsefullt att först säga att det inte handlar om kön för att sedan fastslå att det gör det.
    Som sagt -
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-07-29 11:55:37 följande:
    Har du stor erfarenhet av snåla barn?
    Ja.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-07-30 11:32:38 följande:
    Trevligt, nu är det ju nästan en diskussion. Men ska jag tolka det som att du hatar barn?
    Nej. Vilken otroligt korkad tolkning. 
  • Anonym (B)
    Tow2Mater skrev 2024-07-30 13:17:01 följande:
    Kanske hon fikat med barn och de inte velat betala.
    Ännu ett fullkomligt idiotiskt svar från dig.

Barn brukar inte bjuda på fika eftersom de typ aldrig har några pengar. Mer korkad jämförelse får man leta efter. 
Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?