• Anonym (B)

Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?

Tukt skrev 2024-06-10 18:37:03 följande:
    Nu är det ju så att jag inte skriver till dig. Det är liksom inte ett personlig meddelande, utan jag skriver i ett diskussionsforum. Förstår du verkligen inte hur ett forum fungerar?
    Jag vill inte prata med dig. Sluta citera, sluta tjata. 
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-06-11 15:01:19 följande:
    Men på allvar, förstår du inte din del i det här? Som jag sagt tidigare så bygger det hela på någon funktionsnedsättning är det en annan sak. Men förstår du inte?
    Det är du som inte förstår uppenbarligen. sluta tjata, sluta tilltala mig för du får inga fler förklaringar.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-06-12 15:11:07 följande:
    Mer exakt, vad är det jag inte förstår? Är det samma som att jag ska "lära" mig? Men du vill ju inte berätta vad det är jag ska lära mig. Så hur ska jag kunna både "lära mig" och "förstå" annars? Kanske bättre förklara så det går att komma till punkt...
    Att diskussionen är slut och du får inga fler förklaringar så sluta tjata.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-06-13 16:56:58 följande:
    "Jag gör det inte av snåla fattiga töntar som inte bjuder på saker utan hellre rotar i sopor. Såna män är inget att ha. Snåla vidriga kräk. "
    Som sagt. Står för vad jag sagt och behöver inte utveckla nåt.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-06-13 17:28:46 följande:
    "Jag hatar äckliga snåljåpar och de tenderar att vara män enligt min erfarenhet"
    Finns inget att utveckla där heller.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-06-14 15:33:49 följande:
    Som om du skulle gjort det innan...
    Det har jag definitivt gjort och så utförligt som jag kunde.
  • Anonym (B)
    Anonym skrev 2024-06-14 15:36:38 följande:
    Men din egen förhållandesituation kan du kasnke berätta lite om eftersom du verkar ha större erfarenhet än de flesta andra?
    Jag har redan förklarat väl nog och kommer inte gå in på några personliga detaljer. Lite mer integritet än så har man allt.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-06-14 20:55:12 följande:
    "Ungefär 40 års erfarenhet av snåla äckel till män."
    Vilket är sant och inget jag behöver förklara med några detaljer som kan avslöja min identitet. 
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-06-15 14:08:16 följande:
    Ja med tanke på dina uttalande är det nog klokt att du skyddar dig.
    Det handlar inte om att skydda sig utan om personlig integritet och att bibehålla sin värdighet. 
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-06-15 20:49:34 följande:
    Och du känner att du har värdighet i den här tråden?
    Liksom i det flesta trådar. 
Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?