• Anonym (B)

Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?

Tukt skrev 2024-06-06 15:18:32 följande:
    Nu är det ju så att du befinner dig i ett diskussionsforum. Och jag diskuterar med dig. Eller i alla fall försöker. Du däremot håller på med något helt annat. Så är det någon som tjafsar så är det du. 
    Så svara i stället på någon av dina påståenden som står helt obesvarade. Med andra ord, sluta tjafsa och kom in i diskussionen.
    Jag diskuterar inte tillbaka så sluta kontakta mig för du får inga fler förklaringar. Lägg ner.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-06-07 13:21:03 följande:
    Om du säger saker och gör påståenden så är det ditt ansvar att stå för dessa. Speciellt om du befinner dig i ett diskussionsforum.
    Så vad är det jag ska "lära mig"? Du har inte svarat på det, även om ditt standardsvar är att du svarat på allt. Ja du har ju inte svarat på något egentligen, du bara vräker ur dig den ena grejen efter den andra.
    Du får inga fler förklaringar. Sluta tjata, sluta citera.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-06-07 14:52:37 följande:
    Du får ju säga till om du har någon funktionsnedsättning som gör att du hamnar i sådana här lägen. Det förändrar i så fall det hela.
    Som sagt. Sluta citera mig, sluta tjafsa.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-06-07 18:31:42 följande:
    Vad tänker du dig att ett diskussionsforum är? Svara på det och sluta "tjafsa".
    Du får inga fler förklaringar har jag sagt hur många gånger som helst nu. Sluta tjata på mig. Sluta citera mig. Försvinn.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-06-07 20:50:24 följande:
    Men ändå, vad är det jag ska "lära mig"? Du skrev ju det strax här ovan, det måste ju betytt något. Kan du inte ens svara på det?
    Sluta tjata, sluta citera mig.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-06-07 22:05:30 följande:
    Det finns ju ändå ett alternativ. Att du tar ansvar för det du skriver.
    Lägg ner ditt trams. Lägg ner ditt meningslösa tjatande.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-06-08 17:34:10 följande:
    Ja, det blir tramsigt just för att du konsekvent vägrar att svara. Så vad ska jag lära mig?
    Sluta tjafsa, sluta citera mig för du får inga fler förklaringar som sagt.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-06-09 00:28:45 följande:
    Hm, hur var det nu igen..."män är snåla av naturen" och det är "vetenskap". Typ 30 sidor senare och du har fortfarande inte förklarat vad du menar med "vetenskap". Men kan det vara så att du "förklarat" det tidigare... Kom igen, skriv det igen...
    Du får inga fler förklaringar. Sluta tjafsa, sluta citera, sluts bråka. Försvinn.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-06-09 10:50:58 följande:
    Vad är det för "bråk" menar du, och vad är det jag ska "försvinna" ifrån? Vi båda befinner oss i ett diskussionsforum där man diskuterar. Jag försöker diskutera med dig. Vad du håller på med, kan nog de flesta undra.
    Sluta tjafsa, sluta citera. Lägg ner.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-06-09 17:06:13 följande:
    Du tycker inte själv du börjar framstå som lite barnslig som inte svarar med envisas med att delta i diskussionen? Vad är det som är så svårt med att, åtminstone, berätta för mig vad det är jag ska lära mig? 
    Sluta tjata, sluta skriva till mig. 
Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?