• Anonym (B)

Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?

Tukt skrev 2024-05-29 23:42:08 följande:
    Är det ordet "tjafs" du menar jag citerar dig på? Vad är problemet?
    Bara sluta. Sluta tjata på mig och lämna mig ifred. Gå och stör nån annan. Fatta nån gång att jag har inget mer att förklara för dig. 
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-05-30 21:15:53 följande:
    Det här blir ju bara märkligare och märkligare - och därmed också intressantare.
    Du befinner dig i ett diskussionsforum, men du ska inte diskutera. Inte heller får man citera dig. Du tror också på något sätt att du bestämmer över andra här inne. Nu har du ju i och för sig inte diskuterat så mycket. Det var ju mest det med att sprida dina fördomar och kalla dom för "vetenskap" och sedan sagt att du "svarat på allt". Men ändå. Helt klart intressant. Vi kan hålla på länge här. Mycket länge.
    Sluta citera mig. Du får inga fler förklaringar har jag sagt.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-05-31 16:53:39 följande:
    Mm, nu är det ju rätt naturligt om man diskuterar. Och jag diskuterar fortfarande med dig. Så du får nog anpassa dig där...
    Som sagt. Lägg ner ditt trams.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-06-01 15:34:35 följande:
    Känner du som att du fått gehör för att "varna andra kvinnor för snåla kräk", vilket du kallat dumpstrare?
    Det behöver jag inte. Kvinnor vet redan.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-06-01 19:34:33 följande:
    Om de redan vet, varför gjorde du en grej av att informera om det? Du var ju väldigt tydlig med att det var därför du gick ut på det sätt du gjorde.
    För att tråden med all säkerhet är skapad av (och upprätthålls av) en snål och ful incelgubbe som inte fattar hur man bör behandla en kvinna för att vinna hennes respekt.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-06-02 13:41:26 följande:
    Det där var ju knappast ett svar på min fråga. Ska du försöka igen?
    Nej
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-06-03 17:50:12 följande:
    Det var inte illa menat från min sida. Vilket inget i den här diskussionen är. Utan bara det att det framstod som en smula förvirrat i ditt inlägg eftersom det var svar på något annat som inte ens avhandlats tidigare.
    Whatever. Bryr mig inte.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-06-04 17:04:29 följande:
    Du verkar ju ändå bry dig eftersom du fortsatt hänger dig kvar i tråden, samtidigt som många av dina påståenden består obesvarade. Vore det inte bättre att bry sig en smula, så kanske vi kan bli färdiga till midsommar. 
    Redan förklarat allt. Sluta tjafsa, lär dig nån gång. Bla bla bla.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-06-05 16:57:20 följande:
    Vad menar du det är jag ska lära mig?
    Det vet du mycket väl. Sluta tjafsa, sluta citera mig.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-06-06 11:40:18 följande:
    Nej, jag har faktiskt ingen aning om vad det är jag ska lära mig. Är det inte dags att börja stå för det du skriver? Blir så mycket enklare då.
    Sluta tjafsa. Svara inte mer för du får inga fler förklaringar för tusende gången.
Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?