• Tukt

Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?

Anonym (B) skrev 2024-06-01 18:18:33 följande:
    Det behöver jag inte. Kvinnor vet redan.
    Om de redan vet, varför gjorde du en grej av att informera om det? Du var ju väldigt tydlig med att det var därför du gick ut på det sätt du gjorde.
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-06-01 21:19:03 följande:
    För att tråden med all säkerhet är skapad av (och upprätthålls av) en snål och ful incelgubbe som inte fattar hur man bör behandla en kvinna för att vinna hennes respekt.
    Det där var ju knappast ett svar på min fråga. Ska du försöka igen?
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-06-02 14:12:01 följande:
    Nej
    Det var inte illa menat från min sida. Vilket inget i den här diskussionen är. Utan bara det att det framstod som en smula förvirrat i ditt inlägg eftersom det var svar på något annat som inte ens avhandlats tidigare.
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-06-04 16:25:07 följande:
    Whatever. Bryr mig inte.
    Du verkar ju ändå bry dig eftersom du fortsatt hänger dig kvar i tråden, samtidigt som många av dina påståenden består obesvarade. Vore det inte bättre att bry sig en smula, så kanske vi kan bli färdiga till midsommar. 
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-06-04 17:14:38 följande:
    Redan förklarat allt. Sluta tjafsa, lär dig nån gång. Bla bla bla.
    Vad menar du det är jag ska lära mig?
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-06-05 18:50:31 följande:
    Det vet du mycket väl. Sluta tjafsa, sluta citera mig.
    Nej, jag har faktiskt ingen aning om vad det är jag ska lära mig. Är det inte dags att börja stå för det du skriver? Blir så mycket enklare då.
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-06-06 14:40:26 följande:
    Sluta tjafsa. Svara inte mer för du får inga fler förklaringar för tusende gången.
    Nu är det ju så att du befinner dig i ett diskussionsforum. Och jag diskuterar med dig. Eller i alla fall försöker. Du däremot håller på med något helt annat. Så är det någon som tjafsar så är det du. 
    Så svara i stället på någon av dina påståenden som står helt obesvarade. Med andra ord, sluta tjafsa och kom in i diskussionen.
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-06-06 18:07:21 följande:
    Jag diskuterar inte tillbaka så sluta kontakta mig för du får inga fler förklaringar. Lägg ner.
    Om du säger saker och gör påståenden så är det ditt ansvar att stå för dessa. Speciellt om du befinner dig i ett diskussionsforum.
    Så vad är det jag ska "lära mig"? Du har inte svarat på det, även om ditt standardsvar är att du svarat på allt. Ja du har ju inte svarat på något egentligen, du bara vräker ur dig den ena grejen efter den andra.
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-06-07 14:00:28 följande:
    Du får inga fler förklaringar. Sluta tjata, sluta citera.
    Du får ju säga till om du har någon funktionsnedsättning som gör att du hamnar i sådana här lägen. Det förändrar i så fall det hela.
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-06-07 16:24:23 följande:
    Som sagt. Sluta citera mig, sluta tjafsa.
    Vad tänker du dig att ett diskussionsforum är? Svara på det och sluta "tjafsa".
Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?