• Tukt

Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?

Anonym (B) skrev 2024-05-13 20:57:12 följande:
    Jag har redan gett logiska förklaringar på allt. Sluta tjafsa, låt tråden dö.
    Det är ju högst rimligt att du förklarar varför du är kvar i diskussionen om du inte vill diskutera.
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-14 21:53:30 följande:
    Nej.
    Och på vad sätt är det inte rimligt att du förklarar vad du menar i diskussionen och varför du envisas med att fortsätta skriva samma sak i tråden?
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-15 20:42:09 följande:
    Jag har redan förklarat allt mer än väl. Sluta tjafsa för det blir inga fler förklaringar.
    Du har rätt genomgående i tråden använt dig av förolämpningar som diskussionsmetod. Varför gör du det?
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-16 21:38:12 följande:
    Jag har redan förklarat allt. Lägg ner ditt meningslösa tjafs.
    Menar du seriöst att du svarat på den frågan, eller är det bara copy-paste från tidigare svar?
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-17 22:54:33 följande:
    Jag har svarat på precis allt. Finns inget mer att säga 
    Och vart i diskussionen svarade du på det här med förolämpningar? Jag har i alla fall inte ställt den frågan innan.
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-18 22:28:28 följande:
    Tråden handlar inte om förolämpningar DrömmerKräks
    Jag tänkte strax återgå till trådens ämne, och börja om med frågorna du vägrar att svara på. Men tänkte ge dig chansen att förklara ditt uppträdande och diskussionsteknik. Men som jag tolkar dig är det så här du är, och vill framstå?
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-19 20:16:05 följande:
    Mitt uppträdande och diskussionsteknik är lika off-topic det. Och du kommer inte få några fler förklaringar, hur mycket du än tjatar. Jag har redan sagt allt som behöver sägas. Ge dig. 
    Så länge du är med i ett diskussionsforum och är aktiv i tråden, så får du nog räkna med att frågorna kommer. Jag är på intet sätt färdigdiskuterad med dig. För varje uteblivet svar, varenda ny förolämpning mot mig eller andra, dess mer nyfiken blir jag.
    På sidan 22 påstår du bland annat att den som dumpstrar blir ensam. Hur vet du det, då du inte umgås med dumpstrare?
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-20 19:29:20 följande:
    Jag har redan svarat på den frågan och tänker inte upprepa svaret. Jag har diskuterat färdigt och du får inga fler förklaringar, hur mycket du än tjafsar. Du är bara tröttsam. 
    Så länge du är med i diskussionen så diskuterar vi ju. Vore det inte bättre att svara. Du svarade varken till mig, eller den andra påståendet vände sig mot. Så för att göra det lite mer seriöst - svara!
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-21 23:17:07 följande:
    Bla bla bla.. Jag har förklarat allt och du får ingen mer diskussion. 
    Nu är det ju inte jag som "tjafsar". Inte jag som "bla, bla, bla". Jag diskuterar i ett diskussionsforum. Vad du gör här är tämligen oklart. Men du kan väl upplysa mig och de andra som fortfarande följer tråden?
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-22 23:17:08 följande:
    Men ge dig nån gång då? Fan va tröttsam du är. 

Jo, du tjafsar hela tiden, trots att jag klargjort att det inte blir några fler förklaringar. Lägg av nu. Fatta vinken nån jävla gång.
    Men vad är det som är så otroligt svårt att förstå? Du befinner dig i ett diskussionforum, är aktiv, och då diskuterar man. Det är diskussion, inte "tjafs".
Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?