• Anonym ((B.)

Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?

Tukt skrev 2024-10-07 12:06:38 följande:
    Kan du förklara på vad sätt det blir trakasserier av att diskutera i ett diskussionforum?
    Redan förklarat det.
  • Anonym ((B.)
    Tukt skrev 2024-10-08 12:15:53 följande:
    Nej, inte det heller. Då får du allt ta och peka på det. Var är den förklaringen?
    Jo, jag har förklarat flera gånger och mer än tydligt.
  • Anonym ((B.)

Nej, jag tänker inte peka ut nåt eftersom jag inte vill diskutera mer vilket jag sagt miljoner gånger nu, trots att du fattar noll.

• Anonym ((B.)
    Tukt skrev 2024-10-10 12:03:58 följande:
    Kan det kanske åter vara så att alla saker du säger dig ha sagt i tråden, kanske mer är tankar du haft men som du inte postat?
    Nej. Verkligen inte. 
  • Anonym ((B.)
    Tukt skrev 2024-10-11 12:47:17 följande:
    Men det är ju i sig ingen förklaring att göra påstående att jag och andra trakasserar dig. Det är bara ett påstående och det är rätt stor skillnad.
    Hur kan diskussion bli trakasserier?   
    Därför att du fortsätter svara trots att jag sagt miljoner gånger att jag inte vill prata mer. Du trakasserar vilket du vet mycket väl så sluta upp med detta och spela inte dum. Sluta svara, sluta citera, sluta trakassera. 
  • Anonym ((B.)
    Tow2Mater skrev 2024-10-11 14:15:02 följande:
    God morgon. Jag vet inte heller hur diskussion kan bli trakasserier.

Har du dumpstrat något idag?
    Redan svarat på dessa frågor så igen - lägg ner dina sjuka trakasserier.
  • Anonym ((B.)
    Tukt skrev 2024-10-11 14:34:41 följande:
    Hur ser du på ett diskussionsforum som Familjeliv? Tänker du måste ha en rätt annan bild av hur det används, än vad jag har. Kan du inte förklara utan att säga att du redan förklarat. För det har du ju inte.
    Jo, jag har förklarat precis allt och kommer inte att upprepa dessa förklaringar. Jag lämnar tråden först när du slutar trakassera.
  • Anonym ((B.)
    Tow2Mater skrev 2024-10-11 15:18:51 följande:
    Hur ska vi se du lämnat tråden?
    Jag lämnar den när du slutat svara och trakassera.
  • Anonym ((B.)
    Tukt skrev 2024-10-11 15:37:55 följande:
    Dess mer du formulerar dig så, dess mer fascinerad blir jag. Har du bara ett verktyg i verktygslådan? 
    Sluta trakassera. Jag har sagt allt som finns att säga i ämnet. 
  • Anonym ((B.)
    Anonym (R) skrev 2024-10-11 15:48:34 följande:
    Nej, du har inte förklarat något. Du har förstås ingen skyldighet att förklara, men säg då inte att du har gjort det.
    Jo, jag har gjort mig mer än tydlig i alla svar och förklaringar så sluta trakassera.
Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?