• Anonym (R)

Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?

B, för att man ska kunna svara som sagt krävs att man har sagt något tidigare.

• Anonym (R)
    Anonym (abc123) skrev 2024-09-27 21:36:13 följande:
    Blickar du upp i himlen så väcks många frågor. Denna tråd gick off topic ett par kvartal tillbaka. Den loopar i någonslags tvångsmässighet och oförmåga till socialt samspel och jag menar nu, om någon far illa i den, att det är dags att sätta punkt.
    Den personen har ju valet att lämna tråden utan att nödvändigtvis skriva det sista inlägget?
  • Anonym (R)
    Anonym (B.) skrev 2024-09-27 23:01:59 följande:
    Jag kommer att lämna tråden i samma ögonblick som du slutar upp med att trakassera mig vilket du gjort i flera månader nu. Sluta med detta så får du heller inga fler svar.

Så länge du envisas med att fortsätta tjata på mig så kommer jag att försvara mig. Lägg ner dina trakasserier först. Jag ger inte sista ordet till respektlösa typer som fortsätter tjata när jag sagt ifrån fem miljoner gånger redan. Glöm det. 
    Jag är inte den personen. Det här är mitt tredje inlägg i tråden. 
    Anonym (B.) skrev 2024-10-01 18:03:37 följande:
    Då tolkar du fel, precis som du gjort sen tråden började.

Och jag kan upprepa detta i det oändliga om det krävs - diskussionen är över för min del så sluta svara, sluta trakassera mig, låmna mig ifred och stör någon annan. 
    Du har aldrig diskuterat, bara spytt ur dig saker om snåla män.
  • Anonym (R)
    Anonym (B.) skrev 2024-10-01 22:21:26 följande:
    Jo, det har jag visst gjort. Har varit mer än tydlig i diskussionen och nu finns det inget mer att diskutera för min del så återigen - lämna mig ifred, sluta tjata, stör nån annan.
    Ja du har varit tydlig med att du inte vill diskutera. Hejdå då.
  • Anonym (R)
    Anonym (B.) skrev 2024-10-01 22:51:22 följande:
    Har varit tydlig med precis allt. Bra. Svara inte mer då. 
    Nej, jag säger bara hejdå.
  • Anonym (R)
    Anonym (B.) skrev 2024-10-02 00:41:40 följande:
    Whatever. Bryr mig inte. 
    Ok.
  • Anonym (R)
    Anonym (B.) skrev 2024-10-02 13:34:35 följande:
    Som sagt.
    Ja.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (R)
    Anonym (B.) skrev 2024-10-03 19:55:15 följande:
    Som sagt
    Va?
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (R)
    Anonym (B.) skrev 2024-10-04 21:04:46 följande:
    Eller så kan de som trakasserar en annan medlem sluta upp med att göra detta så att den trakasserade inte behöver försvara sig mer. Är precis lika enkelt.
    Fast det stämmer inte. Som sagt, jag skrev hejdå och du kände dig ändå tvungen att svara otrevligt. Det är ju ingen som kommer att leta upp dig om du bara lämnar tråden. 
  • Anonym (R)
    Anonym (B.) skrev 2024-10-04 21:24:31 följande:
    Nej, du fortsatte att svara, trots att jag sagt att jag inte vill att du tilltalar mig igen. Detta är trakasserier och då kommer jag att försvara mig.

Jag kommer också att fortsätta försvara mig tills du slutar upp med trakasserierna vilket du gör genom att aldrig mer tilltala mig. Inte med ett enda ord.
    Nej, man kan ju inte bestämma vem som ska tilltala en på ett sånt här forum. Det är inte trakasserier att svara i en tråd.
  • Anonym (R)
    Anonym ((B.) skrev 2024-10-11 14:37:07 följande:
    Jo, jag har förklarat precis allt och kommer inte att upprepa dessa förklaringar. Jag lämnar tråden först när du slutar trakassera.
    Nej, du har inte förklarat något. Du har förstås ingen skyldighet att förklara, men säg då inte att du har gjort det.
Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?