Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?
Tanken är väl att du förmodligen, varken eller innan kommer hitta en person som i sin livsstil är så ansvarstagande och därmed värd att älska och respektera.
Tanken är väl att du förmodligen, varken eller innan kommer hitta en person som i sin livsstil är så ansvarstagande och därmed värd att älska och respektera.
Jag har en släkting som gör det och hon är hoarder och kan inte bete sig normalt på minsta vis eller ge normala julklappar ens till barn fast hon har pengar, så nej.
Dumpstring för mig= röd flagg och trolig psykisk sjukdom, ev. i kombination med diagnoser.
Nu dumpstrar jag inte själv. Men de jag pratat med, läst om eller på annat sätt har erfarenhet av, är rätt medvetna människor. Om den mat de tar, skulle kunna mätta fattiga, så skulle de nog låta bli. Tror det problemet är lika stort som att folk stjäl ur tiggarnas muggar.
Jaja. Jag utgick från vad som stod i rubriken så.
Trådstartaren undrade om vi ville dejta någon som dumpstrar och mitt svar blev nekande eftersom jag ser det som en rödflagg och en hint om att mannen är snål överlag.