Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?
Detta måste vara två bootar som har hamnat i någonslags loop. Rundgången har hållit på sedan i vintras.
Detta måste vara två bootar som har hamnat i någonslags loop. Rundgången har hållit på sedan i vintras.
Ni svarar ju varandra hela tiden bara just genom att skriva tillbaka! Det är som att spela pingis, ping - pong fast utan syfte.
Som jag förstår det så är det så här. Oavsett vad ni säger till varandra så kan ni inte sluta skriva ett liksom, min tur, nu skriver jag i tråden, svar - vad som helst. Ni skulle kunna starta med ett x och så får den andra skriva ett y och sedan kommer den första med sitt x och sedan den andre med sitt y. Så här:
x - y
x - y
x - y
Eller om någon känner sig kränkt av att inte få börja:
y - x
y - x
y - x
Skall ni hålla på så till dess att ni avlider?
På sociala medier och olika forum för diskussioner finns en regel att hålla sig till trådstartarens ämne. Vilket förhållningssätt har ni skribenter till denna regel?
Diskussionen är slut för min del och jag ger inga fler förklaringar.
Ska hjärndöda idioter fortsätta svara trots att jag sagt ifrån så kommer de endast att få detta svar - lämna mig ifred och sluta svara mig. Inget annat.
Ingen kan ta ansvar för någon annans handlingar. Det enda vi kan göra är att ta ansvar att försöka få andra att må så gott de kan, dvs att lyssna så gott vi kan och stötta efter vår bästa förmåga.
Anonym (B.) gjorde ett uttalande tidigare som kunde tolkas som att hen inte ville att tråden skulle fortsätta. Det är borttaget nu och jag funderar om hen själv tog bort det eller att det var en moderator.