-
Åh nej, så förvirrande! Men testet ser positivt ut 🤞 håller tummarna att det utvecklar sig åt rätt håll 🙏🥰Mariiiak94 skrev 2024-02-13 07:28:44 följande:Morgonens test! Men jag blir inte klokare.. Vaknade och har fått mer mensliknande blödning, kanske lite mindre i mängd men aa? Och min temp har sjunkit igen så nu är jag super mega förvirrad!! Jag tycker mig se 2 streck men jag vet inte 😞
-
Helt klart att testen är positiva, grattis 🥳🥰Mariiiak94 skrev 2024-02-13 12:01:49 följande:
Natalina 1451 :
Tack snälla för att du hjälpte mig räkna ut de! Då blir de bara att avvakta och se hur allt urartar sig 🌸
-
Ser onekligen positivt ut 🥳Anonym (3an) skrev 2024-02-14 09:36:47 följande:Vad tror ni, är detta positivt? Bim+3 supersvagt streck.
Hade gett upp om bebis haft sex en gång, inte på äl och skrivit upp mig på nytt träningsprogram i slutet av januari 🙈 -
Hur går det för dig? 🥰Mariiiak94 skrev 2024-02-13 12:01:49 följande:
Natalina 1451 :
Tack snälla för att du hjälpte mig räkna ut de! Då blir de bara att avvakta och se hur allt urartar sig 🌸
-
Tycker mig se något svagt 🤞Blåbärsskogen skrev 2024-02-14 10:14:12 följande:
Hej alla! Tänkt hoppa in här tidigare men inte blivit av, men nuså.
Har en son på 10 månader och syskonförsök har väl börjat bli aktuellt. Då jag fortfarande ammar så har min cykel inte riktigt hunnit bli regelbunden ännu. Borde ha bim nu i dagarna och tog ett test i måndags för skojsskull men det var så blankt det kunde bli. Tog ett nytt idag och är det bara jag som anar ett till streck??? Hoppas på ett plus med skräckblandad förtjusning om jag ska vara ärlig 🙈
Slänger in bilder på dagens, de första är efter cirka en timme men de andra är inom tiden.
-
så härligt 🥰Mariiiak94 skrev 2024-02-14 11:10:09 följande:
Super stort grattis till alla som plussat denna månaden!! 😀
Jag tycker mig få starkare streck! Igår hade jag en del koagulerat blod som kom ut, idag är de ytterst lite blödning och man kan se att de är gammalt blod! Hoppas inte att det var ett tecken på mf eller liknande 🤞🏼
Så nu är de bara att avvakta någon/några veckor då idag är BIM och om allt gått som planerat är jag i vecka 4 nu 😍
-
Ja våga tro på det! 🙏🥰 Det är som du säger vanligt med blödningar i tidig graviditet.Mariiiak94 skrev 2024-02-14 11:29:57 följande:
Cececilia:
Vågar man tro på att de kanske gror något där inne? Sett att många fått en blödning men ändå inte varit något fel på graviditeten !
Min temp gick upp rejält idag igen ( igår & förrgår sjönk tempen) Humörsvängningar från helvetet (Stackars min sambo!!) och molnande värk i livmodern 😄
På bilden med testen som har nummer 3 är ifrån idag 🌸
-
Åh håller tummarna att det är ett riktight streck! 🤞Hsim skrev 2024-02-16 05:19:43 följande:
I förgår hade jag en spotting blödning och tempen gick ner. Jag var helt hundra på att mesen skulle starta igår, men igår morse hade jag återigen en höjning på tempen och Ingen mens kom. Igår kväll hade jag dock ljusrosa flytningar på kvällen vid ett tillfälle. Imorse var tempen fortfarande något högre. Ingen mens vidare imorse och Testade imorse och håller antagligen på att bli knäpp, men efter att ha stirrat på helt blanka test i några dagar tycker jag mig nu se en svag skugga! Det är gravidkollens test som frågan var om här ovan också, så jag undrar väl nu också om de kan ge spökstrek.
Jag funderar på om min feber ställde till det så att NC tror jag ägglossat todigare än vad jag har. Så att jag möjligen är på ÄL+11 idag och inte ÄL+14.
så fortsättning följer 😅
-
Åh grattis 🥳😍Hsim skrev 2024-02-16 17:14:32 följande:
Ja, jag tog ett nytt test nu när jag kom hem.
Ser helt klart något även på dessa, det får bli digitalt imorgonbitti. Då misstänker jag att kan är på ÄL+11 idag🥰
-
Grattis 🥳Bebbe0623 skrev 2024-02-16 17:37:05 följande:
Jag är gravid!!!