Inlägg från: Lussebullen88 |Visa alla inlägg
  • Lussebullen88

BIM februari 2024

Hej. Är på försök 3 med äl-test. Inte tagit sig ännu trots vi prickar äl. Nu fick jag blinkande gubbe på ClearBlue idag och vi fick till det ikväll. Fortsätter testa imorgon :) Antar att bim blir i februari. Hur räknar ni ut bim?

• Lussebullen88

Fick fast gubbe idag på ClearBlue, och vi hade sex nyss. Blir sex ikväll med innan läggdags Hoppas verkligen det blir tredje gången gillt.

• Lussebullen88

Då var det över för den här månaden. Nu bara vänta. När börjar ni gravtesta och vilka tester? Eller väntar ni bara in ev. mens?

• Lussebullen88

Hej igen. 
    Jag hade positivt äl-test 15-16/1, fortsatte testa kommande dagarna, det var negativt varje dag. Sen fick jag positiva äl-test igen 19-20/1. What? Vad kan detta betyda? Vi har legat hela tiden så oavsett om äl var då eller nu så har vi gjort vad vi kan. Har det hänt er att äl-test varit positiva två gånger så nära varandra? Med negativt emellan? 

• Lussebullen88

Äl+7 om jag räknat rätt ^^
    Ser jag i syne? Har en kass kamera, men tycker mig se ett blått streck på ClearBlue testa tidigt... Svårt att få med på kameran dock. Ropar inte hej förrän jag ser det digitalt. Har ett digitalt hemma som jag väntar några dagar med :)
  • Lussebullen88

Nellys: (vet ej hur man "taggar" ett inlägg som du gör med mitt..?) Nej har inte testat mer, BIM är på måndag, om jag räknat rätt. Så är bara på bim-4. Vågar inte ta det digitala ännu. Det har 99 % säkerhet först från bim-2. Men jag har varit gravid 5 gånger i mitt liv och känner mig redan gravid, men är rädd att få texten "Inte gravid". Börjar nog hellre blöda först. Haft missfall förr.

• Lussebullen88

Fast jag är i fel tråd ser jag haha, ska ju vara bim januari. Skrev där med, vet inte varför jag är här med Blir kanske här om nån dag om jag börjar blöda. Då blir det försök 4.

Svar på tråden BIM februari 2024