EnAnonumius skrev 2024-01-20 06:09:12 följande:
Tycker knappast att du skall pladdra om att andra använder härskartekniker. Du har gjort dig skyldig själv till att använda dem.
Du satt och hänvisade till en analys som du hade läst. När det frågades om du kunde länka till analysen så hette det från din sida "googla själv".
Det är en sätt att utöva härskartekniken: "Underhållande av information".
Anonym (Skopan) skrev 2024-01-20 04:37:16 följande:
Begriper du ens vad det är du håller med om?
Ja.. Din poäng är?
Appropå begripa..
När skall du begripa skillnaden mellan "fokus på feminism" och "skylla på feminism"?
Du upprepat anklagar ju andra debattörer i denna tråden för att "skylla på feminismen" fast man inte gör det.
Så när skall du begripa skillnaden?
Och när skall du BEGRIPA att bara för att man trycker det är fel det sossarna har gjort är inte samma sak som att man skiter i kvinnofrågor per se, som du också anklagar folk för.
Ja jag har förstått frågeställningen. Och nej den är inte i analog med TS.
Då din huvudsakliga frågeställning frågar om varför "man skyller på feminismen"..
Till och med TS själv har ju sagt till dig, men det skiter du i. Man kan ju undra varför du skiter i att lyssna på TS själv.
Anser du att du har tolkningsföreträde över TS och vad TS själv förtydligar vad han menar?
Är det därför du anser att din OT frågeställning, är i analogt med TS?
TS handla om sossarnas utlåtande om att de har haft för mycket "fokus på feminismen".
Bara för att du vägra att begripa att det är en signifikant skillnad mellan "fokus på" och "skylla på", så gör inte din frågeställning "mer anknuten till TS" för den saken skull..
Är du på riktig? Det är inte någon skillnad mellan fokus på feminism eller direkt eller indirekt skylla på feminism som orsak till unga mäns situation. Det säger sig självt och du upprepar det hela tiden
i stället för att besvara frågan om vad feminister gjort som har drabbat män, vilket är helt i linje med trådstart. Det du sysslar med kan jämföras med trakasserier, och nu projicerar du dessutom.
Hur ska du ha det? Vill du göra en saklig diskussion så borde det naturliga vara att tackla min frågeställning, eller hur? Jag vet inte vad du tror dig uträtta egentligen. Du har en aversion mot feminism tydligen, en känsla att feminismen ligger bakom något som drabbat unga män, därför vägrar du konsekvent att besvara frågeställningen,
eftersom du inte har ett svar.
Jag antar att du kommer att fortsätta med "när ska du lära dig skillnaden mellan... i stället för att konstatera ett inlägg med substans återigen.