Feminismen har missat unga killar
Kan du inte se logiken att välmenta saker kan ses som en öppning för människor med onda avsikter??
Det är vad jag anser har hänt i detta läget.
Den feministiska paradoxen:
Män är svin, och kvinnor är lika bra som männen.
Sammanfattning av tråden.
Feministerna har en plan att krossa män. feministerna är ansvariga för allt ont, även i länder där feminism inte finns så är det synd om männen. Feministerna är ansvariga för 200miljoner människor. Feministerna ser till att drabba män genom sin förlossningsvård, feministerna skapar incels och vill hålla män undergivna genom metoo för att kontrollera dom. Feministerna vill se till att män ska bli sopåkare.
Har aldrig sett så mycket aggressioner och diverse härskartekniker i en tråd förut. Var är sakligheten?
Som förklaring på en fråga om vad sossarnas feminister politiskt gjort för att drabba unga män. Häxjakten och hatet fortsätter
Det är DIN sammanfattning av tråden. Men kan du förstå att det finns olika perspektiv? Din sammanfattning och dina perspektiv är bara delvis rätt och det är samma även för mig såklart.
Du sitter inte på rätt åsikter, du har inget facit för hur saker är. Detta är en löpande diskussion med olika perspektiv och erfarenheter som vävs in i tråden.
Det är ingen förklaring. Det är fortfarande inte pga den feministiska regeringen att män har högre självmordstal exv. Mäns självmordstal i icke-feministiska Ryssland är ju betydligt högre. Det är enkelt att bara skylla på feminismen så att föreställningen blir att om feminismen försvann så sjunker mäns självmordstal. Och det hoppas jag alla förstår att det är orimligt. Vilket också betyder att det inte finns en koppling mellan mäns självmordstal (i det här exemplet) och feminismens vara eller icke vara.
Det finns ingen illustrativ vågskål där feminismen ligger i en ände och unga mäns väl ligger i den andra.