Feminismen har missat unga killar
Om det sedan står i någon rapport eller jag tycker jag är ointressant.
Alternativt så kan du ju alltid presentera bevis på ditt påstående. Men det kan du naturligtvis inte.
Du fick ju den presenteras av smurfen, eller har du glömt bort det? Du tyckte ju att jag skulle vara tacksam över att den postats. Varför låtsas du?
Menar du verkligen att du håller med mig om att det inte finns något belägg över att sossarnas fokus på feminismen har drabbat unga män? Att sossarnas talesperson och andra här i tråden drar felaktiga slutsatser. Att feminism inte har något att göra med "att unga män drabbats"
Hur ska du ha det? Håller du med mig eller gör du inte det (och då förväntar jag mig att du presenterar någon form av bevis för det, känslor räknas inte in i bevisföring)
Det finns en studie vid 25:20 som säger att det står "Vårt fokus på feminism har gjort att vi missat killarna"
Verkar som att det är lättare att mobbas i stället för att förklara vad det finns för koppling mellan feminister och unga män. Mobbningen ska tydligen föreställas vara svaret på det.
Försvara sossarna genom mobbning.
Tjänar feminister mer pengar?
www.gp.se/ledare/gastkolumn/charlatanerna-i-offentlighetens-tjanst.e25044e1-5a1c-4b81-a430-ff1688495e2c
Inget fel i att feminister backar flickor. Då faller ännu större ansvar på oss män att backar våra söner vilket jag och min fru gjort med gott resultat.
Självklart tycker lärare bättre om flickor som är lugnare och mer studiemotiverade. Det skall ju vara bekvämt på jobbet.
Om pojkar och flickor skall konkurrera om jobb på arbetsmarknaden så blir det ju skevt om bara flickor som mognar tidigare och bevisligen klarar skolan bättre skall få uppbackning.
Som man och pappa känner jag ett ansvar för mina pojkar att de skall kunna vara konkurrensmässiga genom att ha peppat och stöttat dem till högre utbildning.
Du fick ett filmtips av mig. Se filmen och återkom.
Könskriget, 2005
Varför kan du inte svara på det? Nej, jag tänker inte se den. Du kommer med påståenden som är den röda tråden i diskussionen då får du komma med saklig fakta också. Inga debatter, analyser eller könskrigarfilmer. Klar, ren fakta på vad feministerna gjort/ inte gjort för unga män.
Återigen: fokus på feminismen är inte en orsak till att unga män drabbats.