Inlägg från: Anonym (Ck) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ck)

Feminismen har missat unga killar

Anonym (A) skrev 2024-01-03 00:13:40 följande:

Frågan är om högern har en teori om varför de inte lockar kvinnor?

Och vilka Kvinnor menar ni?
  • Anonym (Ck)
    Anonym (A) skrev 2024-01-03 12:40:51 följande:
    Ja du, kanske alla de kvinnor som inte röstar höger?
    Är de kvinnor då, menar ni? 
  • Anonym (Ck)
    Anonym (A) skrev 2024-01-03 12:45:49 följande:

Du behöver inte nia mig, det går bra med du. 

Sedan avstår jag att svara på din, i mitt tycke, korkade fråga. 

Någon håller på att likea dina inlägg, därav att jag skrev ni..

Utgår då ifrån att du kallar brölarna som springer runt och sprider hat mot män för kvinnor?
  • Anonym (Ck)
    Anonym (Skopan) skrev 2024-01-03 12:48:42 följande:

Jag har fortfarande inte fått svar på vad sossarna i feminismens namn faktiskt har gjort för att skapa sånt lidande för unga män.

Det verkar bara vara ett abstrakt antagande att feminism är dåligt. Eller handlar det om att ordet feminism uppfattas som negativt för unga män och att det är det som orsakar lidande?

Varför skulle män vilja upplysa dig om det? Försöker du få oss att snacka känslor?
  • Anonym (Ck)
    Anonym (Skopan) skrev 2024-01-03 13:13:45 följande:
    Lol
    Du ser, börjar direkt garva så fort det finns en tillstymelse till att en kille är redo att sätta sig ner och snacka känslor..

Du är förmodligen en feministisk sociopat eller sadist.. 

Så du vill att vi ska berätta för dig hur feminismen har skadat, så du kan sätta dig och påbörja onani.. 
  • Anonym (Ck)

Se det time and time again i dom här trådarna.. Kvinnor som inget "förståååååår" men så fort någon sätter sig och förklara som börjar dom gaslighta honom eller "lol'la"

• Anonym (Ck)
    Anonym (Ck) skrev 2024-01-03 13:16:15 följande:
    Du ser, börjar direkt garva så fort det finns en tillstymelse till att en kille är redo att sätta sig ner och snacka känslor..

Du är förmodligen en feministisk sociopat eller sadist.. 

Så du vill att vi ska berätta för dig hur feminismen har skadat, så du kan sätta dig och påbörja onani.. 

Ser det time and time again i dom här trådarna.. Kvinnor som inget "förståååååår" men så fort någon sätter sig och förklara som börjar dom gaslighta honom eller "lol'la"

Nej "men förklara det gärna för oss en tionde eller femhundratrettioelfte gång..! För vi feminister förstår inte hur det är vi som kan va de toxiska? "
  • Anonym (Ck)

Nej att förklara det för er en femhundrationde gång för att ni ska kunna sjävlförhärliga er själva, eller försöka börja dribbla bort killars upplevelser om hur ni har försökt att misshandla dom de senaste 20 åren låter verkligen super intressant. 

• Anonym (Ck)
    Anonym (Skopan) skrev 2024-01-03 13:19:04 följande:
    ok, du är en sån. Trodde faktiskt att du var sarkastisk när du skrev att försöker du få oss män att prata känslor. Men du menade det verkligen.
    Yes, är inte intresserad av att försöka ta den diskussionen med någon som er någonsin igen, är trött på att försöka förklara något, och ni enbart börjar dampa eller misshandla... 

Gör såhär istället......... Det svaret som du efterfrågar har redan blivit besvarat över hela internet utav ALLA andra.. Gå igenom arkivet om du nu är intresserad på riktigt så lovar jag att du kan nog hitta svaret på det med.
  • Anonym (Ck)
    Anonym (Ck) skrev 2024-01-03 13:22:44 följande:
    Yes, är inte intresserad av att försöka ta den diskussionen med någon som er någonsin igen, är trött på att försöka förklara något, och ni enbart börjar dampa eller misshandla... 

Gör såhär istället......... Det svaret som du efterfrågar har redan blivit besvarat över hela internet utav ALLA andra.. Gå igenom arkivet om du nu är intresserad på riktigt så lovar jag att du kan nog hitta svaret på det med.
    Det sitter alltid någon som du och spelar dum eller "att dom inte förstår någonting, och behöver massa svar" i alla dessa trådarna.... 
  • Anonym (Ck)
    Anonym (Skopan) skrev 2024-01-03 13:52:00 följande:

Men att orsaken skulle bero på feminism? Jag tvivlar. Saken ser likadan ut i alla länder, oavsett hur feministisk/ icke-feministisk politik de för.

Du ser, nu börjas det direkt. Självmord är feminsterna här inne för att bara sudda bort. 
  • Anonym (Ck)
    Anonym (Skopan) skrev 2024-01-03 14:17:41 följande:

Jag diskuterar gärna saken från ett sakligt perspektiv, men uppskattar inte de fientliga påhoppen i tråden som exv "ck" uppvisar där denne klipper ut från stycken för att få det att låta som att jag uppskattar mäns självmordstal. Mycket stötande. Vilket också leder mig att tro att trådens syfte egentligen handlar om ett könskrigare där feminister används som svepskäl.

Det blir rätt uppenbart varenda gång något sånt kommer på tal. 

Det enda svar ni har på det är "Herregud... varför skulle jag behöva bry mig om det om jag är en feminist?" 
  • Anonym (Ck)
    Anonym (Ck) skrev 2024-01-03 14:55:43 följande:
    Det blir rätt uppenbart varenda gång något sånt kommer på tal. 

Det enda svar ni har på det är "Herregud... varför skulle jag behöva bry mig om det om jag är en feminist?" 
    Lite som att ni inte bryr er, och lite som att ni blir glada och bara tycker det är roligt. 

Och alltid denna frågan om att förklara lite mer.. Jag tror att du som en feminist bara runkar till det. 
  • Anonym (Ck)
    Anonym (ll) skrev 2024-01-03 15:05:35 följande:
    Utmåla (vita) män och manliga värderingar och beteenden som ett problem - bli sedan förvånad när inte män röstar på dig.
    This...

Även sitta och skrika i åratal att män skall kunna ta ett nej... Bli sedan skit förbannade när männen utryckligen skriker nej och säger att det vill vi inte. Kalla det sedan för kvinnohat och chauvinism.. 
  • Anonym (Ck)
    Anonym (Skopan) skrev 2024-01-03 15:14:09 följande:
    Hur kopplas det till feminism?
    Hur det kopplas till feminism att allt som män värdesätter här i livet ska vara helt obetydligt? 
  • Anonym (Ck)
    Anonym (Ck) skrev 2024-01-03 15:16:34 följande:
    Hur det kopplas till feminism att allt som män värdesätter här i livet ska vara helt obetydligt? 
    Hmmm.... 

Är feminismen kanske utstakad på ett sånt sätt att män ska ej ha trevligt?
  • Anonym (Ck)
    Postman skrev 2024-01-11 20:39:38 följande:
    Ska S vara ett parti för alla så gäller det att få unga mäns röster. Det var bra att S nu har gjort en analys och de har fått lite att fundera över. 
    Det är kört. S är ett arbetarparti ifrån början och nu har dom gjort allt för att kriga mot sitt egna land och sina egna pojkar.
  • Anonym (Ck)
    Postman skrev 2024-01-11 20:47:27 följande:
    Ja de kommer nog få svårt att locka männen. Kanske om de byter partiledare och för en mer tilltalande politik för män. De har redan ändrat lite kurs tycker jag.
    Nä, det har dom inte. Du är enbart naiv om du tror att dessa kommer ändra sig. 
  • Anonym (Ck)
    Gurksoppa skrev 2024-01-16 08:53:36 följande:

när du kan presentera vad feminismen gjort för att drabba pojkar och män så kan vi fortsätta diskutera.

fortfarande noll politiska förslag och beslut som presenterats som gett män sämre rättigheter än kvinnor har.

bara för att ni upprepar samma trötta mantra så är det bevisligen inte sant, annars skulle ni väl överbevisat med fakta.

vad är sämre för män? Och hur är det feminismens fel att det är sämre för män? Vad har feminismen och feminister gjort för att göra det sämre för män? och vad har resten av samhället gjort? är det feminismen som belyst kvinnors problem och initierat åtgärder för dessa? Men mansrörelsen saknat detsamma? varför har mansrörelsen varit passiv? Är det med feminismens fel? Att feminister förvägrat män att driva mansfrågor?

Att du inte vet det än förklarar bara hur out of touch du är med andra och med verkligheten.
Svar på tråden Feminismen har missat unga killar