Feminismen har missat unga killar
Frågan är om högern har en teori om varför de inte lockar kvinnor?
Frågan är om högern har en teori om varför de inte lockar kvinnor?
Du behöver inte nia mig, det går bra med du.
Sedan avstår jag att svara på din, i mitt tycke, korkade fråga.
Jag har fortfarande inte fått svar på vad sossarna i feminismens namn faktiskt har gjort för att skapa sånt lidande för unga män.
Det verkar bara vara ett abstrakt antagande att feminism är dåligt. Eller handlar det om att ordet feminism uppfattas som negativt för unga män och att det är det som orsakar lidande?
Se det time and time again i dom här trådarna.. Kvinnor som inget "förståååååår" men så fort någon sätter sig och förklara som börjar dom gaslighta honom eller "lol'la"
Nej att förklara det för er en femhundrationde gång för att ni ska kunna sjävlförhärliga er själva, eller försöka börja dribbla bort killars upplevelser om hur ni har försökt att misshandla dom de senaste 20 åren låter verkligen super intressant.
Men att orsaken skulle bero på feminism? Jag tvivlar. Saken ser likadan ut i alla länder, oavsett hur feministisk/ icke-feministisk politik de för.
Jag diskuterar gärna saken från ett sakligt perspektiv, men uppskattar inte de fientliga påhoppen i tråden som exv "ck" uppvisar där denne klipper ut från stycken för att få det att låta som att jag uppskattar mäns självmordstal. Mycket stötande. Vilket också leder mig att tro att trådens syfte egentligen handlar om ett könskrigare där feminister används som svepskäl.
när du kan presentera vad feminismen gjort för att drabba pojkar och män så kan vi fortsätta diskutera.
fortfarande noll politiska förslag och beslut som presenterats som gett män sämre rättigheter än kvinnor har.
bara för att ni upprepar samma trötta mantra så är det bevisligen inte sant, annars skulle ni väl överbevisat med fakta.
vad är sämre för män? Och hur är det feminismens fel att det är sämre för män? Vad har feminismen och feminister gjort för att göra det sämre för män? och vad har resten av samhället gjort? är det feminismen som belyst kvinnors problem och initierat åtgärder för dessa? Men mansrörelsen saknat detsamma? varför har mansrörelsen varit passiv? Är det med feminismens fel? Att feminister förvägrat män att driva mansfrågor?