Inlägg från: Anonym (Kollega) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kollega)

Attraherad av manlig kollega

Anonym (Välj) skrev 2024-01-02 15:51:30 följande:
    Upprepar: Först måste du ju välja om du vill ha kollegan eller din sambo.
    Varför då? Har man inte lovat varandra evig trohet eller så kan man väl unna sig att prova kollegan i sängen.
  • Anonym (Kollega)
    Mandisen1 skrev 2024-01-03 22:04:00 följande:
    Jag tänkte mera att man kan gå på en dejt (inget ligg) bara för att läsa känns personen?. Sen får man avgöra vad man ska göra för på jobbet lär vi inte känna varandra över huvudtaget. Det är så många blickar där så man vill inte att någon ska märka av. 
    Det är något i hur han ser mig? ögonkontakten är det jag går mest på. Men det kanske bara är en inbillning?
    Visst gå på en dejt, att lära känna är inte dumt, kanske blir du sugen att prova om kollegan är bra i sängen oxå?
  • Anonym (Kollega)
    Mandisen1 skrev 2024-01-04 19:58:02 följande:
    Tack för svaret!
    Jag förstår att många tycker att jag ska abrupt göra slut med min sambo? men det är inte så lätt efter så många år och dessutom så älskar jag honom. MEN attraktionen till kollegan är GALEN. Har aldrig känt så här förut.. Det måste ju betyda någonting? Eller så är jag helt crazy?
    Är det så fel att gå på en dejt (inget romantiskt) bara för att lära känna personen? Gräset är inte grönare på andra sidan.. Jag känner inte mannen? Men jag vill utforska andra sidan. Min nuvarande sambo är min första kärlek och jag har inte utforskat andra män tidigare.
    Tala då om för din sambo att du vill utforska andra män.
  • Anonym (Kollega)
    Anonym (Yeah) skrev 2024-01-04 20:18:09 följande:
     Att du inte har någon erfarenhet från innan spelar ingen roll (det borde du väl tänkt på innan du gifte dig att det kunde bli en issue).
    Antingen har du missat att läsa trådstart  och inte fattat att TS är sambo,eller så har jag fullständigt missat att TS hunnit gifta sig sedan tråden startades.

Om man bara är sambo och inte lovat varandra evig trohet är det väl inte så konstigt om TS vill se om gräset är grönare på andra sidan staketet?

Inte heller är det nått fel i att vara flersam, men det vore klädsamt att meddela sambon isåfall.
Svar på tråden Attraherad av manlig kollega