Inlägg från: Oväntadedrömmen |Visa alla inlägg
  • Oväntadedrömmen

Bf September 2024

Ticktacksnack skrev 2024-01-27 12:52:34 följande:
    Grattis till dig med! Och grattis till att kunna ha mjukiskläder som är bekväma. Jag kan inte ha mjukiskläder på jobbet och har vanligtvis ofta lite kortare stickade tröjor osv. Nu får jag väl ändra klädstil ett par veckor 😅 vill inte berätta något innan ultraljudet heller. Som är först v14 i graviditeten 
    Jag jobbar som undersköterska, så på jobbet har jag tagit en storlek större på byxorna, men gått ner i längden på dem. Och våra blusar är så rymliga att det går att dölja som tur är. 😊

Nej, här hemma har vi berättat för min tonåring, så han är medveten om varför jag beter mig annorlunda. Men utanför hemmet vill man ju undvika att berätta tills ultraljudet är gjort. Vi har tid 11 mars, känns som en evighet tills dess. 
  • Oväntadedrömmen

Åh hörrni, mitt i gravidhormoner och annat bös har jag nu tackat ja till en ny tjänst. 
    Jag är superglad, men så nervös att behöva berätta om några veckor att jag är gravid. Tänker att jag berättar i vecka 15 ungefär och då har jag kanske hunnit arbeta i en månad bara.

Så dumt att söka jobb i början av en graviditet. Samtidigt är det ett jobb jag verkligen vill ha! 
    Skäms samtidigt som jag är så glad!

• Oväntadedrömmen

Klobibblan: haha. Ja, det är väl bara att köra. Inväntar anställningsavtal så jag kan säga upp mig från jobbet jag haft sedan september bara. 😅

• Oväntadedrömmen

Efter en lång natt på akuten, med smärtor i höger sida mage fick vi se våran böna och hjärtat tickade så fint.

Vi kom dock inte fram till varför jag har ont, jag själv tror att jag känner av njuren, speciellt eftersom leukocyterna var lite förhöjda och en odling beställdes 

Men huvudsaken det lilla strumpluddet mår bra ❤️

• Oväntadedrömmen
    Platysma skrev 2024-02-02 19:32:06 följande:
    Skönt att allt var okej därinne 😊 Hoppas att ni fått sova och ta igen er idag. Har du fått ont plötsligt?