Bf September 2024
Jag är så förvirrad över det hör med bf. Alla sidor säger olika. Har sett allt från 11-16 september. 😅
Men jag tror 11 stämmer bäst eftersom jag inte har standarden 28dagars cykel. 😅
Jag är så förvirrad över det hör med bf. Alla sidor säger olika. Har sett allt från 11-16 september. 😅
Men jag tror 11 stämmer bäst eftersom jag inte har standarden 28dagars cykel. 😅
Någon annan som är omföderskan och har extreeemt svullen mage? Det är v 20 storlek på den alltså 😂 ändå bara v 5 än
Hur mår ni tjejer?
Idag har jag jobbat första dagen efter lite julledighet och har verkligen mått illa heela dagen. Sen jag vaknade. Det blir pyttelite bättre precis när jag ätit men sen kommer det tillbaka med full kraft igen. Känns som jag är magsjuk. Fast det kommer ingen spya i alla fall. Tack och lov. Jag hatar att spy. Alla lukter är så jobbiga. Både starka parfymer på jobbet och matos när jag kom hem. Maken stekte köttbullar till barnen och jag var tvungen att gå därifrån. 🙈
Någon som hittat något som hjälper mot illamåendet? Jag köpte salta kex men det hjälper inte alls.
På torsdag ska jag på mitt inskrivningssamtal hos BM.
Någon som har börjat cravea något redan?
Jag kan börja gråta av tanken på att äta vindruvor och har den här veckan ätit minst en låda om dagen.
Någon som känner att vi kan hoppa över till en hemlig grupp på FB istället? Svårt att hålla reda på alla här i tråden när vi blir fler och fler 😊
Hej alla!
Jag plussade förra veckan och har bf 15 september.
Det är vårt första barn och egentligen gick det på första riktiga försöket när Natural cycles visade ägglossning.
konstigt nog tog jag äl test men fick aldrig något positivt, så var helt säker på att något inte stämde.
Nu är jag och min sambo glada men också livrädda.
Nu börjar ju en helt annan fas i livet liksom.
Jag har fått en första kallelse till ett digitalt möte med barnmorska, är det någon mer som också fått det?
Är gärna med också.
någon som mått extremt illa bara på morgonen? Jag har nu 2 morgnar i rad vaknat tidig morgon och behövt gå på toa. Har blivit svimfärdig och känts som jag ska spy men jag är gpb opererad och kan ej kräka så det kommer bara saliv/slem. Ursäkta infon men det behöver komma ut från andra hållet. svettas som bara den samtidigt. Efter 10-15 min mår jag bra igen . Inga känningar under dagen sen. Fler som har det så?