Bf September 2024
Hoppar gärna in här, ett missfall och ett MA i bagaget så får se hur det går men förhoppningsvis går detta vägen. Bf 23/9.
Hoppar gärna in här, ett missfall och ett MA i bagaget så får se hur det går men förhoppningsvis går detta vägen. Bf 23/9.
Tröttheten är okej, hungrig väldigt snabbt efter jag ätit går max 2-3 timmar. Mår illa. Kräks ibland. Illamåendet kan komma och gå under dagen men känns ändå som under kontroll för det mesta. Har dock redan fått foglossning så det är lite tufft.
Beklagar kiwikiwi ❤️
Symetrical: Vad skönt ❤️
Oväntadedrömmen: Skönt att läsa att jag inte är ensam om att välja bort kub. Vi har också valt bort det.
Nu har vi varit på vårt daterings ultraljud och allt såg bra ut. ❤️
Nu har vi varit på RUL. Allt såg fint ut. Finns det fortfarande möjlighet att vara med i fb gruppen? Har velat vänta då vi hade ett MA tidigare men nu känns det verkligen på riktigt
Jag ska jobba fram till semestern, den är från vecka 28-32 och efter det har jag svårt att tro att foglossningen som redan är tuff kommer vara hanterbar.
Wiie! Är gärna med i fbgrupp.
Alltså jag har typ bara foglossning på högra sidan, antar att jag borde kolla upp de eftersom de säkert är att jag gör något ojämt. Kanske naprapat? Har ni testat något eller börjat med några bra övningar?
Jag har ansökt om att vara med i gruppen 😃