Oväntadedrömmen skrev 2024-01-01 09:53:45 följande:
Jag har "turen" att vara laktosintolerant och van att magen svullnar, så jag kör ofta mjukisbyxor. Så magen ska nog få plats i byxorna länge till. 😅
Oj, då är det full fart på de små. 😁
Jag har en 15åring, som fyller 16 i september 🙈 så jag skyllde helt enkelt på honom. Sambon drack alkohol och jag behövde ju vara nykter ifall grabben hittade på hyss när han var ensam hemma på nyår 😉
Nej, då skulle inte jag heller våga. Jag älskar sushi, men har turen att inte gilla fisk och skaldjur, så jag äter vegetarisk sushi 😁
Aha det var ju lägligt just nu då förstår jag :) Jag har typ alltid tajts jeans på mig så vi får se hur detta ska gå. Måste kolla igenom garderoben efter lite lösa tröjor med till jobbet. Vill inte att folk ska börja undra innan man är redo att berätta.
Aha så smart! Jag fick frågan flera gånger igår om jag ville ha drink men jag försökte ha lite olika undanflykter 😅 Jag tror inte dom blev misstänksamma. Ska bli spännande o se hur länge vi kan dölja det för barnen med. Vill inte berätta för dem ifall det inte skulle gå vägen 💔
Aha så bra 😊 Jag har faktiskt aldrig testat vegetarisk sushi.