Inlägg från: Smultron1 |Visa alla inlägg
  • Smultron1

Bf September 2024

Ny här! Plussade 26/1, sista mensen första dag 16/12, så slutet på september bör BF vara, varit till barnmorskan, även gynmott då jag haft ont i magen men där kunde de inte se så mycket än, haft typ molande värk från o till, men nu är de tätare, ska tillbaka till gyn den 14/2 för att se om ärtan har växt.. i V 7+5 nu. Men haft bruna flytningar vid 2 tillfällen, idag kom det ljusrött blod på pappret när jag torka mig..  orolig konstant för MF. Detta är min första graviditet.. hade illamående v 6, men inget denna vecka, bara ömma bröstvårtor och avsmak för mat. 

• Smultron1

Men det här med blödning alltså... nu har jag blödigt  typ 1 matsked vid 3 olika tillfällen sen igår kväll, alltså sammanlagt 3 matskedar. Är såå orolig. 

• Smultron1
    Kiwikiwi skrev 2024-02-08 15:43:31 följande:
    Jag har också börjat blöda 😭 men lite mer än dig, är klumpar i blodet också. Så ledsen 💔
    Åh nej.. hoppas det inte är någonting fel, varken för dig eller mig! Vilken vecka är du i? Jag är i vecka 7
  • Smultron1

Kommer bara gammalt blod nu så det är skönt. Hoppas att du kiwikiwi kan få till ett ultraljud! 

• Smultron1

Jag fick ont i magen efter blödningarna så började misstänka utomkveds, så åkte in till akuten. Där gjorde de vaginalt ul och ärtan låg där den skulle och det fanns ett tickande hjärta 🥰

Coolt att du kunde se den ta upp handen mot munnen oså! Tecken på hur otroligt fort det går de första veckorna, med tanke på att mitt nu i v 8 knappt gick att se att de är någonting där, ett stort huvud o minikropp typ😂

• Smultron1
    Kiwikiwi skrev 2024-02-11 15:31:43 följande:
    Absolut, har velat fram och tillbaka men inte orkat sitta flera timmar på aktuten på helgen (när mindre personal), nu är de ju snart måndag iallafall, ska kriga för att få träffa läkare och UL.
    Hur har det gått för dig??
Svar på tråden Bf September 2024