Inlägg från: Bellzbellz |Visa alla inlägg
  • Bellzbellz

Bf September 2024

Åh va kul att jag hittade hit! Jag misstänker starkt att jag är gravid, borde i så fall vara i v.6 räknat från sista mensen (äl 1-2 jan). Men detta är det starkaste streck jag fått av de (rätt många nu hehe) test jag gjort. Vad tror ni? 

• Bellzbellz

Testade positivt på BIM+2 (den 19 jan). Sista mensens första dag var 19 dec. Är så förvirrad! Det har blivit lite starkare.

Symetrical skrev 2024-01-26 06:35:48 följande:
    Jag undrar också när du fick första positiva testet? Och om de blivit starkare och starkare, eller varierat i styrka? Det är inte troligt att du är i v 6 med tanke på hur svagt testet är, men du kan ju haft äl senare (såvida du inte tempar) och i såna fall kan allt vara i sin ordning ☺️
  • Bellzbellz

Kanske är jag seg på producera hcg eller är det något tokigt. Köpt ett digitalt test men var trasigt, får kanske köpa ett till. Testade positivt 19 jan (BIM+2)

Fjällfärd skrev 2024-01-25 20:18:44 följande:
    Hmmm ja det var lite svagt, men alla är ju också olika. Du borde vara en vecka längre än ett par av oss här. Tipsar om att köpa digitalt test med veckoindikator 😊 När testade du positivt första gången?
Svar på tråden Bf September 2024