Inlägg från: Flissannn |Visa alla inlägg
  • Flissannn

Bf September 2024

Hej 

hoppar in här också. Har äntligen efter ca 2 års försök fått mitt första plus någonsin! Har ca 6 månader ätit letrozol och nu på tredje försöket med ovitrelle också så plussade jag. Känns så overkligt! Är det någon mer som inte har så mycket symptom? (Känner lite ömt i bröstvårtorna och ibland lite lätt molvärk men inget annat ) Bf 14/9

• Flissannn

Klobibblan

tack!! Ja, första. Har aldrig ens fått ett plus tidigare så det känns verkligen helt overkligt. Hoppas sååå att det går vägen. Jag är testgalen så har testet varje dag sen jag kunde ana något. Innan dess också för att testa ut ovitrellen. Så vill inte ens tänka på hur mycket pengar jag spenderat på tester denna månad. Men så värt det ju! Är det ditt första? 

• Flissannn

Junojune 

tack! 

ja, vi har försökt ca 2 år och det senaste halvåret med letrozol och detta va tredje gången i kombination med ägglossningsspruta. Första omgången trippelkur av letrozol så det verkar ha gjort susen. Så lättad att veta att vi faktiskt kunde bli gravida. Hoppas ju givetvis att det går vägen . Ska få göra ett tidigt ultraljud 29/1. Dagarna kommer gå långsamt tills dess. 

• Flissannn

Är gärna med också. 

någon som mått extremt illa bara på morgonen? Jag har nu 2 morgnar i rad vaknat tidig morgon och behövt gå på toa. Har blivit svimfärdig och känts som jag ska spy men jag är gpb opererad och kan ej kräka så det kommer bara saliv/slem. Ursäkta infon men det behöver komma ut från andra hållet. svettas som bara den samtidigt. Efter 10-15 min mår jag bra igen . Inga känningar under dagen sen. Fler som har det så? 

• Flissannn

Let it rain 

finns en fb grupp bf september 2024. Om den är skapad från denna tråden vet dock icke. 

Svar på tråden Bf September 2024