• mrscool

Bf September 2024

Jag plussade igår också! Pendlar mellan 29-31 dagar cykel så tog testet på dag 31 och blev så förvånad, tog 5 tester hehe för jag trodde det visade fel! Tog 2 st på morgon också och de dök minsann upp ett rätt svagt men ändå tydligt streck😁

• mrscool
    Constanza skrev 2024-01-01 15:12:05 följande:

hej alla, jag plussade tidigt i tisdags men hade Bim 29/12. BF är 4 eller 3 september beroende på vilken app jag kollar på. Det är mitt fjärde barn och alla mina tidigare barn har kommit ungefär en vecka innan BF. 

är jätte glad över mitt plus samtidigt är jag så orolig för att mista det. Är det någon anna här som känner oro? 

jag har symtom som illamående som komme och går under dagen men inte särskilt mycket på morgonen, ont i ryggen( väldigt trött i ryggen) ömma bröst som ibland gör jätte ont och sedan mycket mindre ont. 

Jag är också superorolig, detta är mitt första och jag har inte ens kunnat bli glad än för jag tänker det värsta att det ska gå åt fanders. har samma symtom som dig 
  • mrscool

Får jag fråga jag som inte gjort detta innan, när är första ultraljudet? Så man ser att det finns något där inne och får någon slags verklighetsuppfattning😅
    och när berättade ni för vänner/familj? känns som att jag inte vågar än riktigt 

• mrscool

hm tog ett test imorse som visade mycket svagare än mitt första. dock dricker ja mycket på kvällarna och har inte så superkoncentrerad urin på morgonen. 
    får väl vänta och se till nästa vecka hos bm helt enkelt! Har absolut tappat massor av min molande värk men har kvar mina otroligt ömma bröst och kissnödighet samt trötthet 

• mrscool

Kolla vad märkligt, översta från imorse och det andra från nu en halvtimme sen på kvällen. har ju gått med klump i magen hela dagen, obefogat? Det senaste är starkare än mitt första jag tog när jag plussade

Svar på tråden Bf September 2024