Inlägg från: Soltjej25 |Visa alla inlägg
  • Soltjej25

Bf September 2024

Hej på er!

Jag plussade svagt förra söndagen Igår stod det gravid 2-3 veckor på clearblue digital.

har haft mycket ont i magen men det har lugnat ner sig. Har även ont i bröstvårtorna.

BF 4 September.

• Soltjej25
    Oväntadedrömmen skrev 2024-01-01 08:28:31 följande:
    Grattis till ditt plus! 🌷
    Då är vi två med ömma bröstvårtor.
    Har ni försökt länge? Barn sedan innan?🙂
    Tack detsamma!

Nej för oss gick det på första försöket.

inga barn sedan innan så jag är smått nervös kan jag lova Tyst

Själv då?
  • Soltjej25
    Oväntadedrömmen skrev 2024-01-01 08:43:29 följande:
    En riktig lyckoträff 😁
    Åh det förstår jag. 

Vi lyckades på försök 17 🙈 
    Och jag har ett barn sedan innan, han blir 16 i september, så jag är nervös vad han kommer säga om saken. Plus att jag minns ju ingenting från varken graviditet eller bebistiden med honom.

Spännande! Han blir säkert glad för ett syskon 

• Soltjej25

Kan inte citera dig Constanza, men jag förstår din oro. Känner mig också rätt orolig, jag har ju dessutom knappt några symptom. Lite ont i bröstvårtorna, lite ont i ryggen. Låter knäppt men hade gärna känt av illamående! Vill så gärna känna någonting bara.

Tror dock dom flesta oroar sig såhär i början! Man vill ju så gärna att allt ska gå vägen!

• Soltjej25

Idag känner jag en stor oro.
    inga symptom kvar. Lite lätt ont i magen men inte ens bröstvårtorna gör ont längre.. blir så fruktansvärt orolig vet inte vart jag ska ta vägen. 

• Soltjej25
    Klobibblan skrev 2024-01-04 08:10:00 följande:
    Jag känner igen mig. Är i v. 5+3 och molvärken i magen, illamåendet och tröttheten har avtagit. Kunde t.o.m inte somna om inatt när jag vaknade, vilket inte har varit några konstigheter innan då jag varit såååå trött. Det "enda" jag har kvar är ömma bröst och ont i korsryggen (har läst att det sistnämnda kan vara tecken på ett MS, så det känns inte så kul). För övrigt har jag förstått att det inte behöver betyda någonting när symtomen avtar, men visst blir man nojig. När kan man tidigast se om allt står rätt till? Är det v. 8? Detta är min första graviditet så jag har inte stenkoll.

Jag har bokat privat VUL i vecka 6+4. Tidigast man kan boka är vecka 6. I stockholm iallafall!

Svar på tråden Bf September 2024