Inlägg från: Anonym (Gripen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gripen)

Därför röstar jag inte på SD.

Problemet med sd är ju att de för en politik som skapar splittring inom landet. Hela konceptet bygger på att folk är missnöjda, sd ser till att folk bibehåller sin missnöjdhet. När slutar sd att vara missnöjda kan man fråga sig? När alla invandrare försvunnit från Sverige? Då finns det annat att vara missnöjd över, garanterat.

• Anonym (Gripen)
    Tom Araya skrev 2024-01-01 18:08:43 följande:
    Nja... detta är inte ett problem som bara ligger hos SD. Folk är ju missnöjda och därför röstar de på SD.

Varför tror du att folk är så missnöjda med de senaste (2000-talets)  blå, röda och rödgröna regeringarna?
    sd spelar på folks missnöje. Jag vågar också påstå att sd faktiskt skapar missnöje, där missnöje inte borde finnas genom att polarisera. Sd representanter grupperar människor såsom "svenskar och judar", eller "svenskar och samer" "svenskar och adopterade"

splittrar landet, sd har ju varit ansatta för utom påverkan från Ryssland i form av mutor och färdiga manuskript över vad sd representanter skulle säga. Det är väl klart att en sd representanter är beredda att acceptera sånt då det lirar med deras missnöje (allt inom landet är skit i alla fall)
Svar på tråden Därför röstar jag inte på SD.