Upprepade biokemisk graviditeter, någon mer??
Så de är ett tips. Vi har också massa missfall i journalen, men efter klagan så får vi hjälp.
Dom svarade inte om det kan förbättra chanserna. Men deras ord och ton så tolkar jag att det inte ökar chanserna men enligt vissa så är det större chans att få behålla.
Får vänta och se :)
Jag har haft nu totalt 4 missfall inom loppet av 7 månader. Är 35 år. Jag har gått som längst till v.7. Har dock aldrig fått några starka tester.
Vi genomgår just nu en missfallsutredning (är också bosatt i Örebro) men hittills har dom enbart hittat att jag har en något hjärtformad livmoder. Men att det är så lite att det inte bör öka risken för missfall. Blodproverna ligger alla inom referensintervallen, så ser alltså okej ut. Vi väntar ännu på kromosomanalys.
Jag har lyckats bli gravid varje cykel där jag har haft ägglossning nu (2st uteblev efter mitt andra missfall), så jag verkar ju ha otroligt lätt för att bli gravid. Och hittills menar läkaren att det kan vara att min slemhinna är för mottaglig.
Antar att jag också kommer bli nekad ivf eftersom vi bor i samma stad så är tacksam för att jag hittade denna tråd och att du lyckats få ivf efter klagan. Jag följer gärna din resa här (och er andras)
Fick du progesteron utskrivet eller är det något du fått tag i privat? Mina läkare har alla sagt att dom tror absolut inte att jag har nåt problem med hormonerna. Men jag är själv kluven.