Inlägg från: Anonym (Hm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hm)

Bruna blödningar/flytningar gravid

Det här med att vara gravid - finns det något som gör en oroligare? Hur mår du nu? Har blödningarna fortsatt eller kan de ha varit relaterade till att du rörde dig? Jag har en 9 månaders bebis här hemma och när jag var gravid med henne fick jag två kraftiga bruna flytningar. Då var jag förvisso i veckan 6 ungefär och precis plussat. Sen vet jag visserligen att en väninnas mamma hade full mens under alla sina tre graviditeter. 

• Anonym (Hm)
    96Anonym skrev 2023-12-19 16:43:28 följande:

ja det kommer lite fortfarande när jag torkar mig.. jag mår bra jag har liksom inte ont nånstans men dom här blödningarna skrämmer mig? är det liksom gammalt blod? 

så skönt att höra att du trots dina bruna flytningar fick din bäbis🌸 hur länge varade dina flytningar? 

Vet du, jag vet faktiskt inte riktigt vad det är men definitionen av gammalt blod är ju just att det är brunfärgat. Jag föredrar brunt framför klarrött dock i det här fallet. Då är det inte en färsk blödning som startar. Hur har det gått sedan eftermiddags? Lugnat ner sig ännu? Ingen smärta? 

Mitt var just bara dom två större som kom och det var väl under loppet av två dagar ungefär. 

Svar på tråden Bruna blödningar/flytningar gravid