Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

Varför är det OK för kvinnor att hata på män, men inte tvärtom?

Peterheter skrev 2023-12-15 11:22:53 följande:
    Har det undgått dig att hannar av alla arter inom däggdjur slåss med varandra till döden för att få en hona? Det i sig är inte konstigt alls.
    Vad har du fått det skitsnacket ifrån att hannar "slåss till döden" för att få vinna honan?

Det är sällan det leder till "döden" för ena hannen när de slåss om en honas gunst. De slåss oftast till den ena backar frivilligt. Men det är ovanligt att det leder till "döden" för den ena hannen.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Peterheter skrev 2023-12-15 11:56:36 följande:
    Nu pratar jag på samhällsnivå, inte på detta skitforum.
    Om du anser att FL är ett skitforum., vad fan gör du här och gnäller och fräser så hårt att du nästa tappar dina julgranskulor du har mellan benen?

• EnAnonumius
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2023-12-15 12:18:31 följande:
    Ett av standardsvaren män får är "gå till gymmet".
    I samma andetag så säger kvinnor att utseendet inte är viktigast för att hon ska känna attraktion för mannen.
    Och sen i nästa stund hör man henne säga nåt om mäns utseende och kroppar. Hmm... du sa ju nyss att utseendet inte var så viktigt... Obestämd
    Det är skillnad mellan att vara hälsosam och "bra utseende".. Lär dig det.

• EnAnonumius
    Peterheter skrev 2023-12-15 13:24:30 följande:
    Därför att jag vet att massa gamla feministtanter här har noll argument när de ska tala för sin sak. Allting urartar direkt i personangrepp eller skvaller och vuxenmobbning.
    Okey, nu har du förklarat varför du tycker FL är ett skitforum.. Vilket jag aldrig efterfrågade en sådan dylik förklaring

Kan jag få svar på min faktiska fråga*?
    Vad gör du här och fräser och gnäller för när du anser att FL är ett skitforum?
Svar på tråden Varför är det OK för kvinnor att hata på män, men inte tvärtom?